Archive

Archive for 11/03/2009

11 MarcH~~~

11/03/2009 8 comments

salamm…
di petang yg mendung nih…asalnya aku dah off laptop…
entah tetibe aku teringta sesuatu..

arini 11 march…
hermm tarikh ni lah penah aku alalui satu ketika dulu…
MyEm0.com
masa aku bhgia sgt…
tak bermakna aku tak bhgia sekrg…
cume yg boleh aku ckp..
ni lahh tarikh penting dlm hidup aku satu ketika dulu…

11 march…
bila aku igt tarikh ni…
aku happy…
MyEm0.com
sbb ni laa saat2 yg paling indah dan boleh dikatakan..
ianya satu kenangan yg t ak mungkin aku lupakan…

tp bile aku igt 11 march..
ianya tetap mengundang kesedihan dlm hidup aku…
MyEm0.com
sbbnya…
entah laaa…
aku tak mampu nak bercerita kenapa…
sbb dlm tempoh 2 thn nihh…
dan bile tibe 11 march tuk thn2 yg mendatang..
MyEm0.com
wat hati aku terluka…

itulahh…
kenangan tetap kenangan..
dan ianya tetap menjadi kenangan dlm hidup aku sepanjng hayat…

aku percaya..
ianya satu warna warni kehidupan…
aku terima seadanya..
MyEm0.com
sudah tersurat untuk aku laluinya…

aku tetap melangkah…
dan terus melangkah…
dan bila tibe 11 march yg akan dtg…
MyEm0.com
kenangan itu tetap berputar dlm benak aku…
itu lahh lumrah kehidupan….

boRiNg tiMe wawawa~~~~

11/03/2009 3 comments
MyEm0.Com
adehhh boring siot..
ketika ini…di kala ini…
ewahhh bersajak2 plakk hakhak…
aku tersgt lah mengantukkk…
tp sbb dah lepas waktu asar so…
org tua2 kata “tak elok tido pas asor…nanti otak bengong”
waaa memng betul pe…hehhe so aku mls le nak tido..
sbb kang aku gak yg sakit kepala huhu..
ehhh ni tetibe ada kad plak..jeng3!!!!
waaa ni le keje aku time boringg hahha…
cantek tak???
hehhe entahh aku wat bodoh2 jek..
nak wat gune adobe tak pandai lee…
so aku create gune poer point jekk hakhak
bijok gok tuhhh (perasan sendiri haha)
adehh k lahh…
ngantuk dohh nihh huhu
Categories: random onlyy