Archive

Archive for 19/03/2009

sHopPinG lala~~

19/03/2009 2 comments

aii guyss…ikut hati mls nak update blog nihh tp ada something terjadi arini…so aku rasa mcm nak kongsi lah kan ngan korang hehe korg tahu apa??? ermmm ermmm mcm maluu r hakhak sengaL tol aku..td ckp nak kongsi… k la k la….

================================+++++===============================

2.00 ptg

“kak, sy igt ptg nih nak g jusco laa…nak jalan2 jap..kalo tak ujan laaa..akk nak ikut tak?”
“ermmm….ptg ni ea?? emmm boleh je…nak solat asar dulu ke nak g after kelas je terus??”
“ermm after solat la kak..nanti tak terkejar2 sgt nak balik”
“haaa boleh3x”

4.05 ptg

“waaa nasib baik sempat sampai bilik kak..dah ujan pon”
“a`ahh laa….so tak jadi laaek kuor ptg nih??”
“tak jadi lahh kak…tp awal lagi nii….” (aku sengeh2 sambil angkat kening)
“ok….kalo tak ujan kul5 kita g nak??”
“sy ok jekk hehe”
5.05 ptg

after siap solat asar…

“kak…nak g tak??”
“jom…bersiap sekrg”
5.15 ptg

merempit laaa aku n my umet…hakhak..teka r kite org g mana??? apa?? jusco??? hakhakhak saloh lee..memang pada awalnya aku decide nak g jusco…tp last2 minit tukar plak..aku g giant…hehhe sbb kat situ byk kedai2 kecik yg jual2 kasut, beg n bootstall jual henset..hehe

so aku pon lenggang2 lee ngan umett…sume kedai aku masukk hehe..umet aku nak servey henset katanya..aku ikut je…n aku lakk nak servey no baru..waaa aku duk berkira2 nak beli no U pax…means celcom gak le…tp sekrg aku dah pakai celcom..umet aku cdgkan DG..hemm aku tak minatt…

tp td aku jalan2 aku asik tgk no DG jek..semua kedai aku masuk hakhak…emm aku ni pon satu hal..terlalu cerewet ngan no..sbb apa tau..sbb aku jenis suke no yg cantek2..aku sanggup byr mahal semata2 nak no cantek..hehe sbb bg aku..kalo no sembarangan nihh, kalo org ty nak ckp mcm malu…huhu tu pendapt aku laa…lain org lain ragamnya tol tak??

n nak jadi kesahh td..taa daaa…hakhak aku terjumpe 2 no yg bg aku cantek sgt..satu harga rm68 n satu ag rm20…aku berkenan sgt2 yg rm68 tuhh…tp tawar2 paling murah dpt rm40…waaa syg gak duit weii…so last2 aku pilih yg harga rm20..sbb tibe2 aku jatuh cinta ngan no tu hakhak
so skrg nihh aku pakai 2 no lah…1 celcom n 1 DG…waaa

adehhh basau lee pulekk pic xpax nihh huhu…haaa ni menunjukkan aku memang setia ngan celcom hakhak…

k lahhh chow duluuu daaa

Categories: random onlyy