11 MarcH~~~

salamm…
di petang yg mendung nih…asalnya aku dah off laptop…
entah tetibe aku teringta sesuatu..

arini 11 march…
hermm tarikh ni lah penah aku alalui satu ketika dulu…
MyEm0.com
masa aku bhgia sgt…
tak bermakna aku tak bhgia sekrg…
cume yg boleh aku ckp..
ni lahh tarikh penting dlm hidup aku satu ketika dulu…

11 march…
bila aku igt tarikh ni…
aku happy…
MyEm0.com
sbb ni laa saat2 yg paling indah dan boleh dikatakan..
ianya satu kenangan yg t ak mungkin aku lupakan…

tp bile aku igt 11 march..
ianya tetap mengundang kesedihan dlm hidup aku…
MyEm0.com
sbbnya…
entah laaa…
aku tak mampu nak bercerita kenapa…
sbb dlm tempoh 2 thn nihh…
dan bile tibe 11 march tuk thn2 yg mendatang..
MyEm0.com
wat hati aku terluka…

itulahh…
kenangan tetap kenangan..
dan ianya tetap menjadi kenangan dlm hidup aku sepanjng hayat…

aku percaya..
ianya satu warna warni kehidupan…
aku terima seadanya..
MyEm0.com
sudah tersurat untuk aku laluinya…

aku tetap melangkah…
dan terus melangkah…
dan bila tibe 11 march yg akan dtg…
MyEm0.com
kenangan itu tetap berputar dlm benak aku…
itu lahh lumrah kehidupan….

Advertisements
  1. 11/03/2009 at 6:59 pm

    kat sini pon ujan ..sedih je cuaca ari nih ..

  2. 11/03/2009 at 11:49 pm

    dah dua hari hujan rahmat tp da org yg berduka mengenang kisah lama.teringat lagu Hujan~ sudirman.

  3. 12/03/2009 at 8:17 am

    ape y berlaku?buat suspen je

  4. 12/03/2009 at 10:07 am

    anis: bukansbb ujan..ujan nih kebetulan..kalo dah guruh kilat2 tak jd sedihh..jadi taku la pulekk heheshi: huhu tu la..tp 11 march memang mengundang kesedihan…tanu: waaa jgn ditanye…im dying now…huhu

  5. 12/03/2009 at 10:45 am

    everything happen for a reason

  6. 12/03/2009 at 1:34 pm

    sue: betul tu sue…dan setiap apa yg berlaku ada himkahnya…itu lah rahmat tuhan utk hambanya…

  7. 18/03/2009 at 7:28 am

    biasalaa.. rasanya setiap org merasai mcm tue.. gitu gak ngan saya.. salam kenal… yakin dengan segala janji Allah..

  8. 18/03/2009 at 3:03 pm

    ungu: salam kenal gak…yepp aku setuju ngan ko ungu…huhu

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: