Archive

Archive for 29/07/2010

Kempen Menutup Aurat Akhlak Dijaga

29/07/2010 24 comments
Assalamualaikum. Entri kedua untuk hari ini. Bukan niat nak glemer tapi entry kali ini biarlah gambar yang bercerita.
Dengan penuh rasa seorang tanggungjawab, aku menyeru kepada sekalian pembaca di sini, marilah sama-sama kita berkempen dan membanteras segala maksiat yang memang terang-terangan berlaku di sini dan di mana-mana muka bumi ini.
Jom lihat banner yang telah diedit oleh seorang sahabat saya di FB dan rakan UTM.

p/s: Ilmu tanpa amal ibarat pohon tanpa buah!!
Categories: Uncategorized

Nuffnang: Pendapatan Meter?? Tak Faham Huhu

29/07/2010 19 comments
Salamm kawan-kawan. Semoga sihat hendaknya.
Sekali lagi aku ingin berbicara mengenai Nuffnang. Pagi tadi aku bangun saja la nak tengok hal Nuffnang, mana lah tahu dapat buff lagi.
Tapi bukan buff yang aku dapat, eh ayat senang, bukan Pendapatan Terumpuk yang aku dapat tapi Pendapatan Meter. Hemm aku tertanya-tanya juga apakah itu pendapatan meter?? Maklumlah masih jahil dalam bab nih hehe.

Sila klik gambar ini untuk pembesaran

Boleh kawan-kawan tolong explain? Serius aku tak faham ahaks. Tapi yang peliknya Pendapatan Semasa aku naik. Suka juga tengok kan.
Tapi tak de banyak sangat. Nak tunggu cukup RM50 pun berzaman. Hehe tak kisah la hal kenaikan tu, cuma aku nak tahu apa itu Pendapatan Meter. Tolong ye explain kat aku ^__^
Categories: Uncategorized