Archive

Archive for 19/07/2010

Buff Ke 5!! Yeay!

19/07/2010 10 comments
Hahaha sekali aku post 2 entry..hambik kau…qada’ tak bw and tak post entry hekhek…
Walaupun jarang dah aku BW nih..alhamdulillahh nuff masih bg Buff kat aku..dan ini buff yang ke5..yeay!! seronok jugak…

>> Sila klik untuk tumbesaran <<

Agak jakon juga la kan..?? baru dpt 5 buff dah kecohh, ahaks sj nak kecoh…sekadar untuk berkongsi kegembiraan..ngee~~
Dan earning aku untuk minggu nih naik RM3 je wakaka syukur sudah…lambat gak ye nak tunggu cash out pertama…hemm dah laa aku sekrg agak bz nak tumpu perhatian kat blog…tak pe lahh ada rezeki ada la kan…redha je lah..
Aku selalu berpegangan ngan statement ni:

“Pentingkalah yang penting kerana yang penting itu lebih penting dari yang penting”

Hahahah paham kan?? Memang traffic sangat penting dlm dunia blogging dan kena berusaha keras..namun aku rase menumpukan perhatian terhadap kerja2 aku sebagai pelajar lagi penting…jadi~~ (lu pikir lah sendiri) hehe
Apa2 pon aku tetap berblogging hehe..dah minat aku kat sini ada juga kan…hehe 
Categories: Uncategorized

Mulai Sibuk Sebagai Seorang Pelajar

19/07/2010 1 comment
Haha..sempat melantak n serang burger baru kat mcD..lupo den nama apa hekhek
Salam kawan-kawan semua!! Pertamanya nak ucap jutaan terima kasih kepada yang masih sudi menyinggah ke blog aku nih. Rasanya aku dah jarang jalan-jalan and ronda-ronda kat blog kawan-kawan. Bukan tidak mahu tapi akibat kekangan masa yang ada.
Apabila tiba 12 Julai 2010, maka rasmilah pembukaan untuk semester baru dan aku dengan rasminya mula bizi dengan kelas, assignment, presentation, prepairatuon and so on. Apa yang penting, sebagai pelajar tahun kahir, aku dikehendaki menyiapkan PSM 1 untuk sem ini dan PSM 2 untuk sem depan. Jadi, aku perlu tumpukan perhatian sepenuhnya terhadap apa yang aku hadapi sekarang.
Sebab itu aku dah jarang blogwalking. Maaf sesangat. Terasa rindu dan terkilan juga. Yelah effect juga traffic aku. Hemm tapi tak apa. Sekiranya ada kelapangan aku jalan-jalan ye.. Hope korang tak lupakan blog cikgu nih hehe..
Ehmm nak cakap apa lagi ya… Ok lah setakat ini dahulu… Doakan aku success~~
Categories: Uncategorized