Home > Uncategorized > Nuffnang: Pendapatan Meter?? Tak Faham Huhu

Nuffnang: Pendapatan Meter?? Tak Faham Huhu

Salamm kawan-kawan. Semoga sihat hendaknya.
Sekali lagi aku ingin berbicara mengenai Nuffnang. Pagi tadi aku bangun saja la nak tengok hal Nuffnang, mana lah tahu dapat buff lagi.
Tapi bukan buff yang aku dapat, eh ayat senang, bukan Pendapatan Terumpuk yang aku dapat tapi Pendapatan Meter. Hemm aku tertanya-tanya juga apakah itu pendapatan meter?? Maklumlah masih jahil dalam bab nih hehe.

Sila klik gambar ini untuk pembesaran

Boleh kawan-kawan tolong explain? Serius aku tak faham ahaks. Tapi yang peliknya Pendapatan Semasa aku naik. Suka juga tengok kan.
Tapi tak de banyak sangat. Nak tunggu cukup RM50 pun berzaman. Hehe tak kisah la hal kenaikan tu, cuma aku nak tahu apa itu Pendapatan Meter. Tolong ye explain kat aku ^__^
Advertisements
Categories: Uncategorized
  1. 29/07/2010 at 10:13 am

    rasenye metered buffered tu dia dah masukkan terus lam total.. dah abis tempoh adv tu.. hehe

  2. 29/07/2010 at 10:14 am

    Rileks cikgu….Jom layan HDR jap! ^_^

  3. AiZ
    29/07/2010 at 11:04 am

    aiz lagi tak faham.. gagaga ^__^Aiz latest entryKetika bercinta monyet waktu zaman persekolahan

  4. 29/07/2010 at 11:08 am

    munna pun tak tahu antar BE dgn ME… pasal tak pernah dpt pun…

  5. 29/07/2010 at 11:29 am

    pendapatan meter tu maksudnya campaign dah habis.. dan jumlah tu akan masuk dalam akaun nuffnang kita..yang buffered tu.. masih berjalan lagi.. banyak trafik tinggi income..

  6. 29/07/2010 at 11:47 am

    itu namanya metered earning.buffered yg dah mati akan jadik metered.still count rasanya dia punya earning.hehehe.(:

  7. 29/07/2010 at 12:05 pm

    asal xpakai bahasa inggeris cikguini bahasa indonpening kuhahahaterumpuk tu buffered kan?buffered earning adalah iklan yang sedang running(berjalan)meter earning = iklan buffered earning yang sudah tamat….Buffer(bermula) -> meter(dah tamat)wah…banyak gila duitP/S : Hans! Asal Makin Kurus Bebenor Nih?

  8. 29/07/2010 at 12:40 pm

    miss izzah:dah habis tempoh?? hemm

  9. 29/07/2010 at 12:41 pm

    aiz:hah sama laa

  10. 29/07/2010 at 12:41 pm

    munna:tak pernah dpt?? hehe cube laa katif2 mesti nuff bg nanti hehe

  11. 29/07/2010 at 12:42 pm

    tn Punya:owhh gitu ke..maknanye nanti dah tak de laa ek kempen tu hehe

  12. 29/07/2010 at 12:42 pm

    annazirah:waa tak paham haha

  13. 29/07/2010 at 12:43 pm

    hans:haha sy org malaysia so gune BM senang hakhakowhh..gitu ke??wehh banyak penye..nak tunjuk pon malu..org lain lagi riban2 haha

  14. 29/07/2010 at 1:37 pm

    metered earning tu maksudnye tempoh iklan tu dah tamat… b4 ni buffered earning kan…so, kempen tu dah tamat dah…

  15. 29/07/2010 at 4:01 pm

    huuu~~kite lagi lah xtau..T.T

  16. 29/07/2010 at 4:11 pm

    tah la..aku pon xtahu…hehe..huhu!!

  17. 29/07/2010 at 7:30 pm

    kak l-e-e-z-a dari lovejournal.com kata, metered earning (ME) terjadi bile campaign da abes/tamat..n kat situ la total duit yg kite dpt dr BE iklan tersebut..

  18. 30/07/2010 at 2:13 am

    de'din pon x paham..nuff oh nuff

  19. 02/08/2010 at 2:23 am

    hehe..cikgu gn bahasa indon ke??cik tom pn xpham langsung psl nuff ni..wink2~

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: