Home > Uncategorized > saBar & teRus MenanTi

saBar & teRus MenanTi

sabr…ye..itu yg harus aku lakukan sekrg..menanti dan terus menanti…aku tak tahu lahh..entry kali akk menyentuh perasaan aku di kala..mungkin org takkan fhm kehendak dan kemahuan aku…org akan ckp sbar…ye aku akan terus bersabar..dan terus menanti apa yg akan berlaku akan dtg…

nak ku nangis tp aku tak terdaya..nak aku jerit tp aku tak mampu..nak aku menyuarakan hasrat dan perancangan aku tp aku tak sanggup..tu lahh aku sbnrnye…aku penakut2!!!!

argghhh susahnyee hidup bile kite di tgh2…aku tak seberani adik aku untuk berterus terang…sakit ni aku tanggung sendiri….enth laa…aku pasrahh sekiranya aku menjadi anak yg peranh ummi ckp “dlm satu famly ada gak sorg yg lambat n tak kawen” aduhh bagai nak tercabut tangkai jantung aku..memang ummi tak maksudkan aku..sbb mase kata2 tu kuar dr multnyee die maksudkan org lain…tp aku terasa yg amat sgt…

bil akau dgr perangcangan ummi…aku dah agak segalanya ni akan berlaku..ya allah kuatkan semngt aku..

ANDAI INI TAKDIRKU TELAH TERSURAT..aku redha…

Advertisements
Categories: Uncategorized
  1. 23/10/2009 at 1:15 pm

    kekadang tuhan tak bagi apa yang kita mahu.. tahu kenapa? kerana kita tak perlukannya..kekadang kita rasa ia sangat perlu.. tapi tuhan tak kasik jugak.. kenapa? kerana tuhan lebih tahu waktu mana kah yang sesuai untuk keperluan itu..kekadang kita rs waktu ni dah sesuai.. tapi allah masih tak kasik jugak.. kenapa? kerana allah itu tahu segalanya..ilmu nya seluas lautan yang jauh mata memandang.. bahkan lebih dari itu.. jadi.. segalanya penuh dengan hikmah Allah syg.. percayalah Allah itu maha adil.

  2. 23/10/2009 at 4:51 pm

    enth laa ura..hati ha ni sakit yg amat sgt..sepanjng masa ha nangis tp ummi tak tahu…pandaikan ha berlakon…

  3. 23/10/2009 at 5:42 pm

    Salam Farha..sabar ajela ye dik…bak kata pepatah..berat mata memandang, berat lagi bahu yg memikul…

  4. 23/10/2009 at 6:23 pm

    thanks kak…sy pent bile pikir hal nih..enth bile akan berakhir sy pon tak tahu..bile tgk kwn2 dah bhgis..hati ni mcm di sayat2..di hiris2..sakitnye bukan kepalang….

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: