Home > Uncategorized > berGamBaR~~

berGamBaR~~

tetibe aku teringin sgt wat photoshoot…
ada sesapa yg nak sponsor??
ala tak seponsor pon ada tak package2 yg murah??

keinginan yg agak sengaL aku rase..ye lahh biasa org kawen2 boleh la…
tp kalo aku nak tak salah kan??

alaaa tolong laa…nak sgt2 nih…sapr2 tahu leh wat g2?? package2 yg murah jeee haha…nanti bgtahu aku tau!!!

Advertisements
Categories: Uncategorized
  1. 24/10/2009 at 10:07 pm

    uih benarkah ini? hehehe saye pernah photoshoot tau. best. rasa cam jadi model jer.. hahahafree of charge sbb? sendiri2 yg edit..hee tapi guna camra dgital jernanti dah kaya saye beli camra mahal2 sye photoshoot kamu nak? hehehe

  2. 24/10/2009 at 10:15 pm

    ye lee teringin ni..haha nak wat sendiri tak reti laa..kang sengaL trus gambo tuhh aduhai….haa kalo eye nak wat leh je..kalo kwn kire cincai la yekk free of charge hakhak

  3. 25/10/2009 at 2:05 am

    waaa… meh sini ura edit.. haha..

  4. 25/10/2009 at 8:24 am

    lohh kalo ura edit mesti ikut sleera ura hukhuk

  5. 25/10/2009 at 11:49 am

    teringin jugak.. tapi tak de org nak wat utk kita.. kita tak lawa.. malu… ;p

  6. 25/10/2009 at 2:25 pm

    rama2: ehh tak kesah kite lawa ke tak..yg penting kepuasan diri kite hehe

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: