Archive

Archive for 23/10/2009

saBar & teRus MenanTi

23/10/2009 4 comments

sabr…ye..itu yg harus aku lakukan sekrg..menanti dan terus menanti…aku tak tahu lahh..entry kali akk menyentuh perasaan aku di kala..mungkin org takkan fhm kehendak dan kemahuan aku…org akan ckp sbar…ye aku akan terus bersabar..dan terus menanti apa yg akan berlaku akan dtg…

nak ku nangis tp aku tak terdaya..nak aku jerit tp aku tak mampu..nak aku menyuarakan hasrat dan perancangan aku tp aku tak sanggup..tu lahh aku sbnrnye…aku penakut2!!!!

argghhh susahnyee hidup bile kite di tgh2…aku tak seberani adik aku untuk berterus terang…sakit ni aku tanggung sendiri….enth laa…aku pasrahh sekiranya aku menjadi anak yg peranh ummi ckp “dlm satu famly ada gak sorg yg lambat n tak kawen” aduhh bagai nak tercabut tangkai jantung aku..memang ummi tak maksudkan aku..sbb mase kata2 tu kuar dr multnyee die maksudkan org lain…tp aku terasa yg amat sgt…

bil akau dgr perangcangan ummi…aku dah agak segalanya ni akan berlaku..ya allah kuatkan semngt aku..

ANDAI INI TAKDIRKU TELAH TERSURAT..aku redha…

Categories: Uncategorized