Home > Uncategorized > Nuff Naik Lagi Weee~~

Nuff Naik Lagi Weee~~

Salam kawan2!! Salam di pagi Selasa iaitu sehari sebelum bermulanya Ramadhan al-Mubarak~~
Pagi ini aku sangat gembira!! Memandangkan malam tadi aku umpama meng’qada’ tidurku yang berminggu-minggu tidur lewat. So bangun pagi aku terasa sangat segar!! Hehe Alhamdulillah…
Bersemangat membuka internet di pagi hari. Check la apa-apa yang patut. Bila tiba aku buka Nuffnang, mata aku hampir terbeliak. Mahu nye tidak, ye lah, sudah sekian lama aku tidak blogwalking dek kerana kebizian melanda.
Alhamdulillah…duit aku terkumpul terus meningkat. Walaupun sudah lama aku tidak mendapat buffering tapi sekurangnya duit aku terus bertambah hehe. Sangat gembira. Rezeki di ambang Ramadhan kot. Syukur.
Tapi tak lah banyak sampai beriban-riban. Aku nak kumpul lagi hehe. Setakat nih aku rasa sangat berbaloi dengan peningkatan yang ada. Yeay!

Sila klik untuk tumbesaran

Gambar ni aku print screen. Asalnya aku dapat 5 buff, tapi 3 sudah menjadi metered earning. Bila Taylor sudah bertukar menjadi Metered Earning, duit aku sudah melebihi RM50. Fuhh.. Agak lama juga nak lepas RM50 nih. Maklumla blog tak glemor kan. Lagi laa sekarang nih dah jarang BW. 

Sila klik untuk tumbesaran

Haaa tengok. Hehe tak de laa banyak sangat. Tapi sebagai pelanggan Nuff yang masih baru, terasa amat teruja. Hakhak. Bila tengok duit semakin meningkat, aku semakin semangat, tapi sekarang nih kekangan masa. Tak pe lah, bersabar je lah kan. Ada rezeki nak naik, Alhamdulillah.
Apa-apa pun aku sangat gembira!!!
p/s: Nak tunggu sampai boleh pergi honeymoon!! Weeeee~~
Categories: Uncategorized
  1. 10/08/2010 at 7:39 am

    Tahniah ye! 🙂

  2. 10/08/2010 at 8:45 am

    Selamat menyambut Ramadhan Al Mubarak! 🙂

  3. 10/08/2010 at 1:05 pm

    thniah..omey punya nuff msih belum beranak pinak lagi huhu

  4. 10/08/2010 at 4:19 pm

    Tahniah semoga dapat memberi lagi semangat dalam dunia bloger ini….p/s: Setahun sudah berlalu…. ramadan al-mubarak akhirnya kembali jua…. sempena kedatangan bulan yang mulia ini… saya mengucapkan selamat menjalani ibadah puasa.. 🙂

  5. 10/08/2010 at 5:31 pm

    REZEKI TU NUFF NAEK…g bli baju raye..hehe

  6. 10/08/2010 at 8:34 pm

    nuff dedin bru ja lps 50 buat pertamaa kali..selamat berpuasa yeer..

  1. No trackbacks yet.

Leave a comment