Home > Uncategorized > Allah Tidurkan Aku~~

Allah Tidurkan Aku~~

Salam kawan-kawan. Selamat hari sabtu. Sekali lagi ampun maaf sebab tak dapat nak bw seperti selalu, agak sibuk dengan kerja-kerja yang ada dan line internet agak lembap huhu.
Sepatutnya pagi tadi aku menghadiri satu program Sehari Bersama Kanak-Kanak Istimewa di mana sahabat baik aku sendiri yang handle. Aku sebagai rakan mestilah nak support kan. Serius aku sangat bersemanagat.
Namun, aku sendiri tidak tahu kenapa, pagi tadi aku terlalu mengantuk. Memang aku akui aku tidur jam 5 pagi, tapi sebelum nih aku tidur lewat juga, tapi elok je aku bangun pagi dan bersiap. Untuk kali ini aku memang bingung.
Aku terbangun pukul 830 pagi. Ok siap pergi mandi. Memang aku tak basuh basuh takut terlambat. Setelah siap, aku jenguk kat luar, hujan. Aku mesej sahabat aku “Macam mana nih, hujan!!” Tapi tiada respon dari beliau. Ok tak pe. Aku ingin rehat sebentar sementara tunggu hujan redha.
Namun, entah kenapa, aku  terus lelap. Dan aku antara sedar tak sedar je. Apa yang aku ingat, aku dapat satu panggilan dari sahabat aku. Dan aku rasa aku jawab “Ya kak, tak datang kot, pening..” Hemm.. Then aku tidur lagi. Sungguh berat untuk aku buka mata.
Apa yang aku ingat lagi. Aku terdengar satu suara berbaur kecewa: “Sampai hati Ha tak datang, tinggal akk sorang-sorang”
Ya Allah luluh hati ini. Aku rasa aku dah bangun cuba untuk bersiap. Tapi bila aku betul-betul sedar aku masih di katil. Ya. Aku bingung yang amat. Lihat jam hampir jejak tengah hari. Ya Allah apa yg dah berlaku??
Pesanan untuk sahabat, andai die terbaca tulisan ini. Sungguh aku tidka tahu apa yang berlaku. Aku terlalu bingung. Aku jadi terlalu mengantuk dan tidak sedar apa yang dah aku lakukan. Ketahuilah wahai sahabat, diri sangat kecewa. Terkilan sebab tak dapat nak hadir dan membantu kerja-kerja bersama mu sahabat. Aku masih terfikir2 kenapa Allah mengantukkan mata ini. Maafkan aku sahabat. Terasa malu untuk berdepan dengan mu. Sungguh aku sedih.

Maafkan daku~~
Categories: Uncategorized
  1. 07/08/2010 at 2:40 pm

    salam..bukannya sengajakan..x pe..harap kawan kak farha tu memahami..

  2. 07/08/2010 at 3:35 pm

    salam..lain macam je doa tu..???nanti di tidurkan 44 haritak bangun bagaimana?berhati-hati dengan doa kita..wallahulam..

  3. 07/08/2010 at 4:20 pm

    alahaikesiannyatakpe cikgulepas kwn tu bce entri ni mst dia maafkansejuk je hati membacanya 🙂

  4. 07/08/2010 at 5:06 pm

    adeh..memang susah gak bile jadi gini eh

  5. 07/08/2010 at 6:01 pm

    laa…sian kwn tu..hope dia paham 😦

  6. 07/08/2010 at 7:24 pm

    insya allah … sahabat tu akan faham …

  7. 08/08/2010 at 1:18 am

    nak buat macam manabukannya sengaja kan?mesti dia memahami tuP/S : Review Novel/Buku : Naskhah Natrah Karya Fatini Yaacob Wajib Dibeli Dan Dibaca!

  8. 09/08/2010 at 9:20 am

    Perkara ni pernah juga berlaku pd CgMas. Dah terjaga tapi bam balik.. pas tu berazam, lain kali dah terjaga terus bangun. Kalau ikutkan ngantuk gak, puasa nanti macamana? Oh ya, CgMas kalau minum ais, ada peluang jadi macam ni lagi… jadi..?

  1. No trackbacks yet.

Leave a comment