Home > Uncategorized > Kenapa Dengan Tajuk Blog Aku Nih??

Kenapa Dengan Tajuk Blog Aku Nih??

Salam kawan-kawan. Salam Ramadhan yang kali ke berapa hehe. Sekarang aku berada di rumah!! Oyee~~ Sangat seronok. Ok lah aku tak nak mukaddimah panjang-panjang. Kita pergi kepada topik utama ya.
Aku duk godeh-godeh blog aku nih. Tiba-tobi baru aku perasan, tajuk kata atas blog aku tu jadi url je. Tak silap aku tajuk kat situ Kisah Cikgu Farha. Tup2 aku tengok lain la pulak. Kenapa ek?? Ada sapa-sapa leh tolong?? Huhu tension aku bila jadi gini uwaa…

Nampak tak yang dalam kotak hitam tu?? Aku sendiri tak faham macam mana ia leg bertukar. Huhu ada siapa-siapa yang terror?? Please tolong aku ye…. Jasa  mu dikenang heh…
Ok nak sambung siapkan kerja yang tertangguh…
Categories: Uncategorized
  1. 11/08/2010 at 3:06 pm

    aahlapelik? kenapa eh..jom godeh HTML japmne tau leh tlg 😀

  2. 11/08/2010 at 3:28 pm

    Try gi kat Dashboard, Design, Page Elements, tekan edit dekat (Header), check kat Blog Title tu..hopefully ok la kot

  3. 11/08/2010 at 3:37 pm

    acaPAWN7:dah check dah..g2 gak huwaaa

  4. 11/08/2010 at 5:20 pm

    apa yg x kena?btw, salam ramadhan mohon maaf andai pernah melakukan kekhilafan sepanjang mengenali anda di bdunia blog ini!semoga ramdahan kali ini lebih bermakna

  1. No trackbacks yet.

Leave a comment