Home > Uncategorized > Pertemuan Dua Sahabat!!

Pertemuan Dua Sahabat!!

Salam kawan-kawan semua!! Harap semuanya sihat lah ya.. Aku alhamdulillah. Agak kurang berblogging kini dek kebizian melanda. Hmm hati memberontak usah dikira namun masih ada yang diutamakan.
Kali ini ingin dan suka aku berkongsi kegembiraan yang Allah berikan. Alhamdulillah selepas dan hampir 4 tahun, Allah makbulkan doa aku selama ini ingin berjumpa dengan sahabat yang aku sayang. Aku rapat dengan dia sejak KUSZA….
Sahabat ku ini bernama Echah! hehe dah jadi ibu pun. Seronok bukan kepalang sebab dapat jumpa. Lama sangat2 tak jumpa!! Hanya Syukur pada yang Esa di atas pertemuan ini. Entah bila lagi nak jumpa, aku sendiri belum pasti…
Ada beberapa keping gambar yang ingin aku kongsikan hee.

Bersama Echah! Amru tgk Cik Dee yang comel ye?? Ahak
Amru yang ramah!! Ahakss
Categories: Uncategorized
  1. 05/08/2010 at 10:39 am

    seronok benau cekgu jmpe kawan lamaabeh semua gambau blurhee :Dhepy 4 u jugak cekgu~!

  2. 05/08/2010 at 7:01 pm

    wahhhh!!!! bestnya jumpa kawan lama … semOga kbahagian berpanjangan ..

  3. 06/08/2010 at 11:34 am

    Salam Jumaat.Mcm mana nak dpt kawalan malaikat? Jom kita hayati bersama! ^_^

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

