Home > Uncategorized > My 2nd Blue Bear!! Ahaks~

My 2nd Blue Bear!! Ahaks~

Salam kawan-kawan!!! Fuh, baru dapat nak mengON9kan diri. Dari pagi my beruks wat hal. I dont know why. Hemm. Tapi after restart semula laptop baru boleh detect. Haihh.. Apa masalah aku sendiri tak faham.
Ok, back to our topic. Yesss, tadi aku keluar untuk bayar bil broadband aku ni. Dan dengan niat untuk menuntut Blue Bear aku yang kedua!! Hakhak. Suka bangat sebab entah. Aku suka la!! Nak explain pun tak reti haha.
Tapi ada dua pilihan je. Argentina dan Brazil. Hemm tanpa perasaan aku amik Brazil. Hekhek jadi Bear Italia kawan ngan Bear Brazil haha. Ok lah tu. Tak sokong mana-mana negara pun, sekadar suka-suka untuk kumpul. Bukan boleh beli suka-suka kan? Terasa bertuah seketika. Hakhak.
Waa tak percaya ke aku dapat?? Ok jom layan pic di bawah. Semangat aku snap tadi. Weee~~
See!!! Tedy siap angkat tangan say “Hi” hekhek. Emm ceritera mengenai bear yang pertama sila klik sini Celcom Blue Bear!! I got it!! Oyeee!!
Ok lah nak sambung siapkan penulisan hadis hukhuk.
p/s: Maaf di pohon sebab nak blogwalking seperti biasa, aku terlalu banyak kerja sekarang. Nanti aku free aku datang ye =)
Categories: Uncategorized
  1. 26/07/2010 at 5:06 pm

    cumel ler celcom blue bear!

  2. 26/07/2010 at 5:24 pm

    heenuat kolekso ye beruang biru ni cekgu 😀

  3. 26/07/2010 at 5:49 pm

    anep:memang cute pon..sbb tu sy suke!!

  4. 26/07/2010 at 5:50 pm

    kie-yu:hehe memang pon..tp dpt dua je kot..rasenye dah tak de dah pas nih hehe

  5. 26/07/2010 at 6:38 pm

    sila campak bearzil tu ke bilik 3083..aha..

  6. 26/07/2010 at 8:30 pm

    wah…dapat lagi…comels

  7. 27/07/2010 at 9:51 am

    WAH.. LEH KUMPUL BYK2 NI.. HEHEHE

  8. 27/07/2010 at 10:18 am

    bear biru dan berbulu….

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

