Home > Uncategorized > Gempa Bumi 6.1 Skala Richter Pagi Tadi!!

Gempa Bumi 6.1 Skala Richter Pagi Tadi!!

Gempa bumi dikatakan berlaku pagi tadi!! Ya! Aku tidak merasai keadaan itu. Haha mungkin aku berada di Johor.


Menurut satu sumber yang aku terbaca tadi, katanya dia merasai pening-pening dan air di dalam botol berkocak. Hemm….

Gambar diambil dari En. Google

Aku lantas membuka Berita Harian Online, dan benar! Berlaku gempa bumi di Sumatera dengan ukuran 6.1 skala Richter. Agak kuat barangkali kerana sehingga di rasai di semenanjung Barat Malaysia! 

Nak tahu lebih lanjut sila klik sini.

Pesanan untuk diri sendiri dan rakan yang membaca tulisan saya ini. Dunia semakin hampir dengan kiamat. Banyak sangat petanda kiamat kecil. Hanya menanti petanda kiamat besar. menurut pembacaan dan pengamatan aku, hampir keseluruhan petanda kiamat kecil telah wujud kini.

Sama-sama lah kita mempertingkatkan amalan dan ketakwaan.
Advertisements
Categories: Uncategorized
  1. 24/07/2010 at 10:13 pm

    salam..tau tak pe?kalau nak kawin tucepat2 la yek?he he..

  2. 24/07/2010 at 10:16 pm

    huh!…tande kiamat suda dkt..jd..byk kn lah beribadah kpd allah..

  3. 24/07/2010 at 10:18 pm

    cepat2 sedar diri!

  4. 24/07/2010 at 10:26 pm

    zulkbo:haha adess tak de kaitan dgn yg hidup ataupun yg dah meninggal ahaks

  5. 24/07/2010 at 10:27 pm

    anep:yup2..sama2 insaf dan sedar dan insaf akan hal ini

  6. 24/07/2010 at 10:27 pm

    uruchimaru:yep2~~

  7. 24/07/2010 at 10:32 pm

    kalau kena kat aku pun. belum tentu aku rasa. dasar tidur mati.keh3

  8. 25/07/2010 at 12:15 am

    salam.. huhuhuhu setuju dgn pesanan cikgu tu! 🙂

  9. 25/07/2010 at 1:37 am

    banyak sangat kan kes gempa bumi kat sana..risau plak rasa di hati.

  10. 25/07/2010 at 2:04 am

    takutlah..macam2 jadi dah..):

  11. 25/07/2010 at 2:06 am

    amoi:haha sama r ngan aku hakhak

  12. 25/07/2010 at 2:06 am

    kupu-kupu cinta:terima kasih ^_^

  13. 25/07/2010 at 2:07 am

    piston:hemm tu la…sama2 laa kita tingkatkan amalan

  14. 25/07/2010 at 2:07 am

    annazirah:sy pon =(

  15. 25/07/2010 at 3:06 am

    same2 kite ingt ek..

  16. 25/07/2010 at 4:28 am
  17. 25/07/2010 at 4:54 am
  18. 25/07/2010 at 7:48 am

    ha'ah..tue aaaa..taubat lah semasa sempat..

  19. 26/07/2010 at 12:30 pm

    takotnye~!harap2 mati sblm kiamattak sanggup nk laluinya 😦

  20. 27/07/2010 at 5:13 pm

    tanda-tanda kiamat .hum .

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: