Home > Uncategorized > Jom Beli Tiket Balik Raya!!

Jom Beli Tiket Balik Raya!!

Salam..sejuknya petang kat sini, ye lah hujan start dari petang tak reda2 tapi tak laa lebat renyai2..hmm tak kesah la..hujan rahmat kan?? Hehh..
Wahh tajuk entry mcm nak promote something je kan. Sekarang banner dan poster berada di mana-mana kawasan UTM. Tiket nak balik raya. Aku salah seorang yang memang begitu alert akan hal ini kerana kalau terlambat maka tak balik raya laa aku kali nih wakaka.
So aku dengan bangge nya amik satu poster dan tampal dalm bilik aku. Hakhak oppss…. Mana-mana warga UTM yang de kat dunia blogging nih jangan mara aaaa~~kehkeh.. Jom kita tengok bila kaunter dibukak dan kepada siapa yang boleh beli tiket ini ngeh3~~

>> Sorry gambar agak tidak santek <<
>> Nak lebih jelas, sila klik untuk tumbesaran <<
Haaa tgk2!! Jangan tak tengok!! Ngee…
Perkhidmatan bus UTM hanya diberikan kepada rakyat Terengganu dan Kelantan sahaja. Wahh sangat berbangga hekhek. Amat mudah bukan?? Setahu aku ramai juga yang tidak berpuas hati akan hal ini. Heheh tapi nak wat gane kang, org ganu dan klate rama do’oh sinninggg (wow terus ckp ganu aihhh)
Ok… Jadi kaunter akan dibuka mulai 23/7/2010. Aku kena cepat sebab takut tike habis. Bukan aku tak mahu ambil tiket dari luar, tapi memandangkan agak sukar untuk aku alert bila tiket mula dijual. So malas nak berebut..
Heheh aku nak ambil yang paling awal!! Yeay.. Kalau ikutkan Rabu malam aku dah boleh balik, tp tiket tu paling awal 2/9, jadi ikut je lan kan?? hehe..
Ok Jom pakat-pakat beli tiket balik kamponggg!!!
p/s: Sorry terdapat banyak shortform, penat nak susun ayat haha
Categories: Uncategorized
  1. 20/07/2010 at 7:21 pm

    wah semangatnye nak blk raya…pose pon x lg…siap tepek poster kat bilik lagi…bgus2…

  2. 20/07/2010 at 7:31 pm

    kasih:hakhak tu la…tak dok kete sme nih..so kena alert laa bab2 bus nih…nak tumpang org mak ayah tak bg..so naik bus je la hehe..

  3. 20/07/2010 at 7:33 pm

    aku pun naek bas…dah keluar yea tiket..hihi

  4. 20/07/2010 at 8:21 pm

    wahdah jual ker tiket raya?cuba ekau bagi pandangan sikit jika ekau berada ditempat orang2 nihP/S : Entry 18 Tahun Ke Atas Sahaja : Tiba – Tiba Rasa Takut Mahu Menggunakan Tandas Awam!

  5. 20/07/2010 at 8:48 pm

    welll,ramai yang jeles dgn budak klate ,ganu..

  6. 20/07/2010 at 9:54 pm

    teringat masa kt ukm dl..mbr2 kelate n ganu mesti bl tiket awal..tiket jb xyah rebut2..g je pudu kompem ade.hehe

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

