Home > Uncategorized > Nyamuk Boleh Disembelih Tak??

Nyamuk Boleh Disembelih Tak??

Haiihhhhhh!!!! Tension wooo!!! Berdasarkan title yang diberi..maka persoalan timbul “Nyamuk boleh disembelih tak??”
Huwaa kalau lah boleh dah lama aku sembelih dol! Geram siot… Duk joget2 nyanyi2 pastu cium2 aku plakk!! Tensen aku deyy!!! Pukul 2 pagi aku bagun pasang ubat nyamuk dengan harapan tiada gangguan lagi!! Tapi makin die datang meyeranga da laaaa!!!
Tension tahap gaban dah nih.. Mahu tak nya.. Bangun bagi merah sana sini. Dah macam kena gegata dah badan aku. Bukan setakat kat tangan, muka pon kena..siot jee~~~ Mahu aku tak tension weyy…~~
Ok lahh aku nak wat discussion lak.. Next week ada presentation…
Daa~~
p/s: Tak de gambar kali ini ngee~~
Advertisements
Categories: Uncategorized
  1. 17/07/2010 at 10:16 am

    nape x ambik gambar nyamuk tu?heheee

  2. 17/07/2010 at 11:10 am

    cikgu pasang ubat nyamuk bab tu lah makin kuat nyamuk..makan ubat kan makin shat,,,len kali try letak racun ..hehehe

  3. 17/07/2010 at 11:41 am

    ngeee..berkelubung dlm selimut la cikgu…takpon pasang kelambu 🙂

  4. 17/07/2010 at 2:01 pm

    andai nyamuk boleh disembelih..maka bangkrap lah syrikat racun perosak 🙂

  5. fndrocka
    17/07/2010 at 5:40 pm

    cemana nak sembelih kalau sekalipicit je dah mati

  6. 17/07/2010 at 6:19 pm

    beli lah ubat nyamuk letrik satu…hehehe

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: