Home > Uncategorized > Aku Masih Terkejutkah?

Aku Masih Terkejutkah?

Selamat petang semua…
Huhu aku terasa diri aku masih kebingungan. Hemm kenapa ya? Masih lagi terfikir-fikir menengenai PSM, mengenai subjek-subjek yang telah kau daftarkan, mengenai bilik single yang aku duduki sekarang. Hemm bingung ngan keadaan aku. Aku sendiri tidak tahu mengapa.
Muka tension T___T
Kadang aku terfikir, adakah aku mengalamai culture shock?? Ye lahh dulu aku bawa kereta, sekarang hanya bermotor. Padahal setahun je aku berkereta, tahun-tahun sebelum ini aku memang pakai kereta.
Bila aku duduk bilik seorang diri, aku jadi buntu. Otak aku tak berjalan. Mulut terkunci. Mata hanya berkelip. Lihat sekeliling keadaan bilik aku. Boring! Ya aku boring. Peneman aku hanya lappy+internet. Mujur juga aku ada broadband, jika tiada?? Entah..
Sekarang, aku sedikit emo dengan keadaan sekeliling. Orang-orang terdekat dengan aku pun aku terasa jauh. Kenapa harus jadi begini?? Serius terkadang aku merasai tekanan dengan situasi begini.
Hmm..tiada apa hendak dibicarakan. Maaf sekiranya aku tidak bertandang ke rumah kalian ya. Sekiranya mood aku sudah stabil nanti aku mulakan aktiviti blogwalking.
Pray for me =)
Categories: Uncategorized
  1. 15/07/2010 at 6:36 pm

    rilex… rilex..moto pon moto la.

  2. 15/07/2010 at 6:37 pm

    nasib baik ade berukband..kalau adik la, boring yg amat kalau xde internet..hu3

  3. 15/07/2010 at 7:00 pm

    luth:hehe tak kesah sgt ngan motor..cume keadaan sekeliling tuu n byk benda kena pk..final year kan

  4. 15/07/2010 at 7:01 pm

    chuyry:tu la dik..de gak peneman di kala boring..akk memang leh mati kalau tak de internet haha

  5. 15/07/2010 at 7:03 pm

    jgn tension2..hehe.nti berkedut muka.hihi.enjoy ur life..t'ingt zaman student dl.enjoy je.

  6. 15/07/2010 at 7:06 pm

    mybe awl ag kot..cbe r besekn diri dg suasana baru..~_^

  7. fndrocka
    18/07/2010 at 8:12 pm

    "Si Miskin Bersedih Apabila Tidak Berkasut,Sehingga Bertemu Dengan Lelaki Tidak Berkaki.."

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

