Home > Uncategorized > Miss My Tedy & My Stobery =(

Miss My Tedy & My Stobery =(

Assalamualaikum. Entry pendek sahaja. Sekadar untuk meluahkan perasaan. Aku rindu ngan cik tedy dan cik stobery aku. Uwaaaa tulun2!!!
Aritu naik bus tak boleh nak di bawa sekali sebab nak hangkut macma mana??? Barang-brang lain dah banyak. Uwaaaa!! Nak balikk!! Nak tedyyy!!! Rindu kat bulu2 dia huhu sob sob sob~~

Oh ya.. Baru aku teringat. Hari ini genap sebulan aku bertunang. Doakan hubungan ini kekal hendakNYA aminn =). Dan hari ini juga en Tunang genap setahun bekerja dan berkhidmat as Cikgu. Semoga abang terus success ya.

Saat-saat indah bersama Cik Tedy (Adiah besday en Tunang bagi)

Bantal stobery pemberian en Tunang juga~~

Waaaaa~~ Paling aku rindu Cik Tedy tuu~~~ Sedeyy  hukhuk
p/s: Bangun pagi2 check nuff. I got my 3rd Buff!! Alhamdulillahh. Hehe.
Advertisements
Categories: Uncategorized
  1. 13/07/2010 at 7:51 am

    alahai… cam windu bantal busuk gk kn.. hehehemorning dear!

  2. 13/07/2010 at 7:59 am

    lebey kurang laa hehe…morning too dear

  3. 13/07/2010 at 8:01 am

    alamak windu ya kesianReply from P1w1max

  4. 13/07/2010 at 8:12 am

    kite tak pernah ada sume2 nih~ 🙂

  5. 13/07/2010 at 8:40 am

    Rindu lat bantal busuk ye,,Hehe ^__^Morning!

  6. 13/07/2010 at 8:46 am

    np xsumbat je dlm beg 2???? Ida ni p mn2, mst mucuk t'syg di usung…. Smp kn p kursus dok kt hotel pn bwk. Kwn2 pn dh tau dh peel ida. Hehehe…

  7. AiZ
    13/07/2010 at 9:31 am

    sis rindu cik tedy…. cik tedy lagi rindu sis.. ^__^ sekarang ni kompem cik tedy tengah buat yoga.. tunggu sis balik baru die boleh jalan-jalan.. ^__^Aiz latest entryBlogger jenis apakah kamu? PENIPU?Original waka waka bukan shakira laNegara millionaire yang miskiningin buat link seperti ini juga? Klik disini

  8. 13/07/2010 at 9:39 am

    aiz:tq sudi dtg =)

  9. AiZ
    13/07/2010 at 9:55 am

    ^__^ sis visit me first.. thanks.. ^__^Aiz latest entryBlogger jenis apakah kamu? PENIPU?Original waka waka bukan shakira laNegara millionaire yang miskiningin buat link seperti ini juga? Klik disini

  10. 13/07/2010 at 10:20 am

    comeynya die..bantal busyuk..kite ade gaks..haha..

  11. 13/07/2010 at 10:28 am

    alala~ciannye..cik teddy pun rendu kt cekgu gak tuselamat ulang bulan pertunangan 😉

  12. 13/07/2010 at 10:44 am

    i pun tedi.meh lah rindu sekali

  13. 13/07/2010 at 11:21 am

    alolo comeynya..nk 1 bleh? ngeh3..;p

  14. 13/07/2010 at 11:23 am

    hahaha…tedi tu comel laLatest post:Bahan Mentah 2

  15. 13/07/2010 at 1:57 pm

    wahh.rindu tunang ke teddy ni??.ahaks.best tak tunang time muda?.d:ENTRY BARU ; Teringin Bela Hamster Tapi….

  16. 13/07/2010 at 8:25 pm

    Semalam genap sebulan saya bertunang… 🙂 macam mimpi gak

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: