Home > Uncategorized > Again ~ My Nuff + 2nd Buffering =)

Again ~ My Nuff + 2nd Buffering =)

Assalamualaikum!! Pagi yang penuh semangat dek kerana Spain menjuarai World Cup 2010!! Yezzzaaaaa~~ Walaupun aku tak tengok live tapi aku berpuas hati berita tetap sampai pada jam dan saat gol hahhah (kredit to my fiancee). Tahniah kepada Spain.
Ok back to our topic. Pagi-pagi aku bangun terus tgk blog. Maklum laa sekarang ngan addicted blog kan ahaks. Then check komen yang pengunjung bagi. Last sekali aku bukak nuff. Sangat teruja dengan peningkatan duit yang tertera dan sangat gembira!! Perkembangan positif. Hehe Terima kasih yang tidak terhingga kepada pihak nuff.
Buffering aku juga sudah bercambah. Sebenarnya sudah lama aku mendapat 2nd buff tu cume masih tak berkesempatan nak berkongsi kegembiraa itu. Hari demi hari aku check dah aku sudah faham bagaimana buff itu berfungsi.
Waaa malas nak story pepanjang. Aku de print screen beberapa gambar. Jom layan ;).

>> Sila klik untuk tumbesaran <<

Gambar di atas menunjukkan duit aku selepas seminggu. Sebab aku tengok nuff update wang seminggu sekali. Sebelum nih duit aku hanya RM14.10. Sekarang sudah bercambah menjadi RM23.35. Alhamdulillahh. Pada aku banyak juga. Sudah cukup banyak untuk blogger yang baru nak meningkat naik ni kan =)

>> Sila klik untuk tumbesaran <<

Gambar kedua ini pula menunjukkan Buffering aku. Aku diberi buff selama dua hari berturut. Sehingga semalam buff aku semakin naik. Alhamdulillah. terima kasih kepada pengunjung yang sudi klik iklan tersebut. Aku juga tidak ketinggalan untuk membantu rakan-rakan yang lain. I’m so happy. Saling bantu membantu kan? Thanks guys.. Love u all!!

>> Sila klik untuk tumbesaran <<

Gambar terakhir ini menunjukkan trafik aku pada minggu ini. Dari padangan mata aku ni, trafik menunjukkan sedikit penurunan. Tapi UV aku masih lagi melebihi 100 dalam sehari. Aku agak buntuk untuk mengupdate sekarang memandangkan banyak perkara yang perlu aku fikirkan. Tak per. Dalam sehari aku tetap akan update. Apa-apa pun terima kasih kepada pengunjung yang masih sudi untuk bertandang ke blog aku yang tidak seberapa ini.
Yesss…. Tamatlah sudah first entry aku untuk hari ini. Hehe.. Till then. Nanti kalau ada story lagi aku update deh. Once again, terima kasih yang sudi bertandang dan klik nuff aku~~ Aku juga bertandang dan klik2 hehe.
Daaa~~
p/s: Hari ini banyak perkara yang hendak aku settlekan. Semoga dipermudahkan segala urusan. Amin.
Categories: Uncategorized
  1. 12/07/2010 at 8:34 am

    1. tahniah dpt buffered.. masyukkk..2. kencang trafik blog ~ jeles3. dah cashout nanti, jgn lupa blanje yer. hee 🙂

  2. 12/07/2010 at 9:11 am

    mak pun baru je 1st time dpt BE tu..

  3. 12/07/2010 at 9:57 am

    Salam Cikgu,Kak Sweetie tumpang gembira cikgu. Nuff kak Sweetie zero ma..hehhe tak tahu camner nak up ckit ni. chayok2

  4. 12/07/2010 at 11:34 am

    wahhh,..congrats…

  5. 12/07/2010 at 12:38 pm

    wah..congrats utk bufferd itu:)

  6. 12/07/2010 at 12:43 pm

    wah, bestnya!!keep on bloging cikgu comeyl!

  7. 12/07/2010 at 12:53 pm

    BE sy dah lama mati ni.huhu.just ade ME je sknx.wahh.trafik die >100 tiap hari!!.bestnye..sy 100 pn xsampai ni ha..hahahahaha.mesti sebab update tiap hari kan?.d:ENTRY BARU ; Kak, Nak Beli Barang Ni Tak?

  8. 12/07/2010 at 12:56 pm

    good…teruskan usaha lagi…mesti tengah bersemangat giler kan?:D

  9. 12/07/2010 at 1:11 pm

    glemer2.. hehe

  10. 12/07/2010 at 1:35 pm

    tahniah!! 😀

  11. 12/07/2010 at 2:01 pm

    taniah dapt BE earning,,,traffic pun tggi..tak mcm wan..huhu

  12. 12/07/2010 at 2:03 pm

    wah tahniah2 saya pun baru2 je nuff ni nk aktif hehe klw x tido je dia

  13. 12/07/2010 at 4:34 pm

    wah! trafik meletopbg la tips cekgujelesh ai tgk nombor 3 angka tu

  14. el
    12/07/2010 at 4:36 pm

    tahniah cikgu..keep it up hehehe

  15. 12/07/2010 at 7:05 pm

    rasanya, DG kat Leaderboard ni pun buffered ni..heheh menujum jap 🙂

  16. 12/07/2010 at 10:02 pm

    hehe..lebat trepik tu..~ congratS! semoga terus dicurahkan rahmat ALLAH ke atas kamu dan dimurahkan rejeki. amin. ^_^ tumpang gumbira.

  17. 14/07/2010 at 3:05 pm

    tahniah laa cikguuuu… moga makin masyukkkk he henanti sy tolong tambah klik2 yerr.. kat ofis ni tak kuar plak nuffnang ni kena blok :)kalu free cikgu lawat lerr site ni fun blog dan outdoor blog

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

