Home > Uncategorized > 1st Buffering!!! Yeay!

1st Buffering!!! Yeay!

Sangat teruja pagi ini. Check nuff pagi hari tengok dapat Buffering yang pertama. Patut la dari malam tadi Iklan Nesscafe tu asik terbukak je. Hehe happy sangat sebab akhirnya penat lelah aku berhasil. Memang aku dah putus harapan. Tapi bila tgk dah dpaat so happy!! Thax kepada pihak Nuff ya….

See~~ Happy sangat2..moga akan bercambah lagi buff yaa hehe
Ok daa..nak sambung wat keje.
p/s: sekadar untuk berkongsi kegembiraan =)
Advertisements
Categories: Uncategorized
  1. 08/07/2010 at 11:28 am

    ni depends kat nuffnangers a.k.a bloggers..kalau diorang klik2 kat iklan tu, kite dapat lah buff nih πŸ™‚ jom klik mengklik ^_^

  2. 08/07/2010 at 12:00 pm

    wahhh….congrats…suke die ek.. πŸ˜€

  3. 08/07/2010 at 4:23 pm

    woohooO~

  4. 08/07/2010 at 5:31 pm

    waaa .best la tuh .

  5. 08/07/2010 at 5:38 pm

    hoho..pas nie lebat la pendapatan die πŸ™‚

  6. 08/07/2010 at 10:10 pm

    wah..tahniah ckgu…best kan bila dpt buffered earning ni..huhugeli hati tengok bdn dia tergedik2 je berjalan..haha!!

  7. 09/07/2010 at 8:04 am

    congrate!Buffered kita dah xde..huhuuu

  8. 09/07/2010 at 9:02 pm

    tahniah2…hehehe..singgah2 ni..

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: