Home > Uncategorized > TQ Kepada Follower Ke 500!!!

TQ Kepada Follower Ke 500!!!

Dari semalam aku menunggu siapakah follower yang ke 500 aku. Tapi kerana dek mengantuk yang amat, aku masuk tidur sahaja. Malas nak menunggu =)
Sehingga tengah hari ini baru aku check semula. Alhamdulillahh aku jumpa siapakah dia!! Dengan ini ucapan jutaan terima kasih kerana sudi menjadi follower yang ke 500. Terima kasih menjadi follower kepada blog yang tidak seberapa ini. Hanya sekadar untuk bercerita di sini. Selalu lah singgah di sini ya.
Ehh bukan tidak ingat yang lain. Cuma yang ke 500 agak special sikit hehe. Apa2 pon thnx kepada semua!! Love u allss~~ Rakan-rakan yang sudi follow di sini merupakan pemangkin untuk aku terus menulis dan menulis. Terima kasih sekali lagi!!
Ok jom kita tengok siapa yang bertuah itu. Jeng jeng jeng!!!

Follower ke 500 =)

Ini lah dia blogger nyaa!!! Mr. Telordibasuh ahaks!!

Ok ini link ke blog beliau. Sila klik sini Telordibasuh. Aku selalu jenguk blog beliau kerana ada je gambar2 yang menarik perhatian aku hehe.
Categories: Uncategorized
  1. 05/07/2010 at 12:48 pm

    wah.. ramai tuuu!

  2. 05/07/2010 at 12:52 pm

    500… banyak tu… huhu

  3. 05/07/2010 at 4:53 pm

    telur tu mmg best. suke gak tgk gmbr2 dia. xngantok bila jenguk blog tu. hehehe ;p

  4. 06/07/2010 at 7:50 am

    miss izzah:haha org lain lagi ramai lee

  5. 06/07/2010 at 7:50 am

    afiff:bukan byk tp ramai haha

  6. 06/07/2010 at 7:50 am

    emma:hekhek tu laa..sy suke jee tgk sume entry2 die n tinggal komen2 yg ada

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

