Home > Uncategorized > Iklan Yang Aku Suka

Iklan Yang Aku Suka

Iklan ohh iklan. Aku nih jenis tak layan sangat iklan kat tv nih. Tapi setiap kali aku tengok ataupun kebetulan kau layan tv, pasti ada iklan yang menarik perhatian aku. Korang nak tahu iklan apa?? Antaranya iklan kitkat, iklan ribena yang kartun nyanyi lagu hindustan. Haha 2 iklan nih memang aku terlalu suka. Jom kita layan.
Hahaha so macam mane?? Korang suka?? Atau ada iklan yang best?? Jom layann ya =)
Advertisements
Categories: Uncategorized
  1. 05/07/2010 at 10:34 pm

    saye mmg tak tahan nk gelak tgk iklan kitkat tu…kelam kabut…hahaha

  2. 05/07/2010 at 10:45 pm

    jarang tengok tv. dan saya benci iklan. XD

  3. 05/07/2010 at 10:51 pm

    i suka iklan petronas. semua sedih. huhubtw,milo click for u. i nk jgk? hehe 🙂

  4. 06/07/2010 at 2:32 am

    salam..tak de satu iklanpun yang saya sukahe he…

  5. 06/07/2010 at 3:54 am

    aku pon suke iklan petronas .sume ade unsur2 kekeluargaan .

  6. 06/07/2010 at 7:46 am

    mr curly:haha memang pon..sengaL jekk,..

  7. 06/07/2010 at 7:47 am

    fay na:haha sy pon jarang…ni kan iklan yg agak laam jgk..iklan baru tak tahu sgt

  8. 06/07/2010 at 7:47 am

    hudhud:hehe sesi BW akan tiba..sume sy klik jgn isau

  9. 06/07/2010 at 7:47 am

    zulkbo:hahhah..ramai yg tak suka iklan..

  10. 06/07/2010 at 7:48 am

    xazryx:hehe time2 je iklan petronas tuu

  11. iQa
    06/07/2010 at 9:01 am

    haha iklan pes tuh best ouh.kelaka. siap hafal lagi lirik die tau.. yea o wa ow wa ooo…hahaha

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: