Home > Uncategorized > Pukul 10 Bukan Pukul 9, OK!!

Pukul 10 Bukan Pukul 9, OK!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada yang sudi membaca blog ini =).
Aku taknak bercerita panjang. Entry kali ini sekadar untuk meluahkan perasaan tak puas hati kepada mana-mana manusia yang tak tepati janji atau senang cita cakap tak serupa bikin. Aku cukup menyampah dan geram dengan berdepan dengan manusia macam ni. Bukan setakat kwan-kawan yang berperangai macam tu, dalam family aku sendiri pun macam tu jugak. Cakap pukul sekian dan sekian tetapi bila tiba saat tak gerak satu pun. Aku plak seawalnya bersiap! Haihhhhhh… Sangat geram yang amat!
My buddies yang sangat2 memahami siapa aku!! Love u olss~~

Pernah satu ketika aku berjanji dengan kawan aku nak pergi maktabah (perpustakaan). Janji pukul 10. Ok aku pukul 9 dah bersiap tapi dia 2jam lepas tu baru sampai. Eh bukan sampai tapi baru nak bersiap! Korang bayangkan berapa lama aku menunggu. Kalau korang nak tahu aku siap nangis!! Sakit hati jangan di cakap.
Sekarang, kawan-kawan aku yang sentiasa dengan aku sudah faham dengan perangai aku. Jadi sapa-sapa yang tak nak kena marah kompom dieorang akan bersiap2 sebelum aku siap haha. Aku memang pantang orang yang tepati janji.
Kalau aku terlambat aku akan bagitahu awal. Sekurangnya dia tahu kita lambat atau ada hal. Ini tak, bukan nak mintak maaf!! Owhh sangat sakit hati!!
Hemm lega dapat membebel kat sini hekhek..
Ok daa~~
Categories: Uncategorized
  1. 03/07/2010 at 9:45 am

    sokong sgt3..nizam pun mmg tension sgt2 lau org x tepati janji…lau leh nak je penyek2….

  2. tim
    03/07/2010 at 1:27 pm

    eii..memang tak suka orang camni

  3. 03/07/2010 at 2:24 pm

    salam..sampaikan salam sayabuat buddies you yang cun melecun tuhe he..

  4. 03/07/2010 at 6:52 pm

    Orang tua-tua kata : kalau tak tepati janji nanti kita akan dimakan janji…??? Orang tua-tua Brazil cakap gitu hehe

  5. 03/07/2010 at 9:26 pm

    haha..lama dah tak dgr ayat maktabah

  6. 04/07/2010 at 4:02 pm

    snoop:terajang je trus hahah

  7. 04/07/2010 at 4:02 pm

    tim:tu laa..sama laa kita

  8. 04/07/2010 at 4:04 pm

    zulkbo:hahah okeisss

  9. 04/07/2010 at 4:04 pm

    aida ali:brazil?? haha yek yek je akk nih

  10. 04/07/2010 at 4:04 pm

    anna:hehe tak ramai y g gune istilah tu

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

