Home > Uncategorized > Jom Pos Motor!!

Jom Pos Motor!!

Teringat zaman dulu-dulu selalu sebut “Posto! Posto!” Hekhek tapi zaman sekarang sudah tiada rasanya. Maklum laa zaman IT kan. Owppppss… Terlebih sudah ahaks. Ok kita move kepada tajuk utama.
Memandangkan sem depan aku akan kebali merempit, jadi perkhidmatan pos motor amat aku amik cakna (ambil berat). Sebagai pelajar aku nak yang murah dan terus sampai ke destinasi atau lebih mudah sampai dekat dengan temapt kita belajar bukan?
Aku sebagai penuntut di UTM, Skudai tiada masalah akan hal ini. Ada syarikat yang memang beroperasi sepanjang masa (maybe). Dan hari ini, di rumah aku ada 4 helai kertas mengenai syarikat tersebut! Hahah terasa mahu gelak pun ya. Tapi itulah perkhidmatan yang aku selalu guna untuk post motor kesayangan aku. Jangan tekejut ya walaupun Ustazah aku pandai gak merempit hahahhah!

Ini lah jadual yang telah disenaraikan. RM100 kira murah aku rasa berbanding guna khidmat Pos Malaysia. Sebab itu ayah aku selesa guna Syarikat Wisnaf ini. Aku pun selesa dengan layanan yang diberikan.
Masih berkira-kira bila hendak diposkan motor ni. Kemungkinan 2 atau 3 hari lagi aku akan hantar la. Better motor sampai dulu kan. Nanti dah sampai sana after settle hal bilik aku minta pertolongan sahabat aku untuk mengambil motor. Itu perancangan aku setakat ni la.

Wahh my JJB!!

Hahaha ni la motor kesayangan aku!! Motor nih atas nama aku sendiri tapi ummi aku yang bayar ahaks!!
Ok, sampai sini dulu!! Daaa~~
Categories: Uncategorized
  1. 02/07/2010 at 4:09 pm

    murah la kalau RM100 🙂

  2. 02/07/2010 at 4:24 pm

    murah ler tu…ada jaminan tak..kalau pos malaysia rm 150…ehe xpernah pos pun pernah tanya jea..oleh kerana mahal bawak sendiri dari gerik ke T.malim baru total minyak rm 15.00 cuma penat je sikit sbb bawak selama 4-5 jam…ehe

  3. 02/07/2010 at 4:28 pm

    salam..nak pos beskalleh tak?..he he

  4. 02/07/2010 at 5:22 pm

    salam..wah dapat bawak moto ye..saya pun bercadang nk bwak moto gak sem depan tapi kena tengok bajet dulu..

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

