Home > Uncategorized > Setengah Tahun Sudah Berlalu

Setengah Tahun Sudah Berlalu

Welcome Julai!!! Alhamdulillahh..kita dah melepasi setengah tahun untuk 2010. Hemm agak2 sepanjang 6 bulan yang lepas ada perkara yang menarik tak? Jom laa kongsi2 kat sini hehe. Tu pun kalau sudi la.
Aku sepanjang 6 bulan nih, ada la berita duka dan berita gembira yang aku lalui. Aku mengucap syukur dengan semua keadaan. First thing yang aku nak bagitahu, sepanjang 6 bulan ni, perkara yang membuatkan aku happy adalah Hari Pertunangan aku yang berlangsung pada 13 Jun 2010. Wahh baru je lepas kan? Heheh asalkan berlaku dalam masa 6 bulan nih.
Hari Pertunangan Aku
Perkara kedua yang best dalam hidup aku iaitu result aku sem nih. Alhamdulillah. Aku tage 3.8++ tapi setakat 3.7++ je lepas. Ok lah kan?? Sekurang naik mendadak dan effectnye CGPA aku hampir-hampir mencecah first class. Ia memberi sedikit eh eh buakn sedikit malah bersemangat sangat nak teruskan dan menggapai yang yang dijanjikan!! Apa ek?? Rahsia.. Kita tunggu dan lihat. Insya-allah for next semester aku berusaha dapatkan yang THE BEST! Insya-allah…
Ada lagi beberapa perkara yang seronok tapi cukuplah 2 perkara besar yang aku lalui. Hemm perkara sedih?? Apa ya?? Banyak sangat2 tapi aku tak mampu nak bercerita di ruang ini kerana biarlah ia menjadi sebuah kenangan. Dan aku teringat kata ummi aku “Yang lama kita tutup buku, kita buka buku lain” Ya!! Aku setuju sangat. Hati ibu yang memahami. Terima kasih ummi!
Jadi!! Kawan2 macam mana ya?? Apa yang best sepanjang 6 bulan pertama?? Hehe sudi2 kongsi2 la ya. Tak salah berkongsi kegembiraan.
Ok. pen off here!! Daa~~~
Categories: Uncategorized
  1. 01/07/2010 at 11:32 am

    saye dpt ank buah pertame (^_^)

  2. 01/07/2010 at 11:47 am

    nabilla:wahh seronok kan?? hehe

  3. 01/07/2010 at 2:17 pm

    waaa..bestnye..farha study katne ni?? em..btw, umo bape ek?? cantik baju tunang.. jeles taw 😛

  4. 01/07/2010 at 2:19 pm

    eh btw. thats not ur baju tunang kan. selendang u yg bsulam tu. hahah.. silap tengok plak.. haish T__T

  5. 01/07/2010 at 3:00 pm

    emma:sy study kat utm ksudai.. umur 25 hahaha`ahh sume sewa je ahaks

  6. 01/07/2010 at 3:28 pm

    kejap je kan masa berlalu..rasa2nya baru masuk thn 2010 semalam..hehehe…

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

