Home > Uncategorized > Bayi Tong Sampah

Bayi Tong Sampah

Berita ini aku baca paper semalam 30 Jun. Kasihan. Sanggup ibu bapa ni buang dalam tong sampah. Menurut sumber, bayi ini ditemui dalam keadaan menggigil!! Aku lihat gambarnya. Comel! Bayi yang masih suci. Ya Allah apalah kejam sangat manusia sekarang.

Boleh dikatakan manusia zaman sekarang lagi kejam dari zaman arab jahiliah!! Aku memang marah yang amat!! Tak de akal ke? Pandai buat, pandai itu dan ini tapi bila dah mengandung buang anak, tanam anak!! Eeee geramnya aku budak2 zaman sekarang! Suruh kawen tak nak plak!! Bongok tul!

Nak tahu lebih lajnut sila rujuk Harian Metro.

p/s: Maaf sedikit emo pagi ni, hehe…

Advertisements
Categories: Uncategorized
  1. 01/07/2010 at 9:56 am

    kadang2 mcm xtercapai akal plak mcm mana ibu kpd bayi sanggup buat mcm tu. bukannkah bila perempuan mengandung, dia akn ada naluri keibuaan..

  2. 01/07/2010 at 10:36 am

    salam..manusia semakin kejamnilai harga diri lebihrendah dari haiwan..anaksendiri di buang tong sampahapa salah di beri pada orang..ramai yang tak ber-anak yangmahu..

  3. 01/07/2010 at 11:47 am

    ayuni:entah la..manusia akhir zaman ni lagi teruk nilai keibuannya =(

  4. 01/07/2010 at 11:48 am

    zulkbo:salam..betul tu..setuju!

  5. 01/07/2010 at 12:03 pm

    salam – naluri manusia sentiasa ada sifat malucatatan baru saya: Teman Ketawa Teman Menangis

  6. 01/07/2010 at 12:09 pm

    tehr:yepp betul tu

  7. 01/07/2010 at 12:09 pm

    inhuman! =/

  8. 01/07/2010 at 2:11 pm

    kenwooi:betul tu

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: