Home > Uncategorized > Dia Tak Pernah Percayakan Aku

Dia Tak Pernah Percayakan Aku

Salam kawan. Aku mengantuk yang amat sekrang tapi aku nak jugak menaip. Sebelum tu aku nak kongsi something happy!! Pagi-pagi aku bukak Nuffnang aku yang ciput tu. Then klik laa kat pengunjung. Dalam hati berkata “Ehh..ramai juga ya =)”.
Pastu aku klik kat earning. Sekali mata terbeliak! Dada berdebar! Betulkah apa yang aku lihat?? Sudah bertambah!!! Aku lantas tersenyum dan tersengih hakhak… Macam tak percaya yang duit aku yang dulu dah naik dan bercambah lagi. Hasil penat lelah aku akhirnya berjaya!! Thanx nuff!!
>>Nak kumpul duit banyak2, nak wat pelamin idaman ahaks<<
>>aku cilok gambar ni dari Mr. Google<<

Ermm agak2 berapa ek?? Haha aku nih jakun je lebey.. idok le riban2 atau puluh2, hahha naik laa dari yang sebelum nih kan, kena usaha gigih lagi weee. Tapi yang penting duit aku masih bawah RM10. Hampir RM10 gak la… Ok la kan?? naik jugak ahaks..
Hemm melalut tak habis adeh. Ok, ada seseorang yang tak pernah percayakan aku. Sedih sangat. Aku tak tahu di mana silapnya. Sampai sekarang mesej2 yang aku dapat dari dia mesti mengundang sangsi. Puas aku  bagitahu tapi masih tak percaya. Hemm nak buat macam mane lagi ya?? 
Aku dah penat dengan soalan-soalan yang bertubi-tubi. Dah tak larat nak jawab. Tapi bukan dia nak percaya pon. Kalau korang, apa korang rasa? Kadang rasa nak matikan no fon aku nih tapi bila pikir2 nanti aku plak yang bermasalah. Nak tak nak tahan je la.
Aku tak pernah ngadu hal ni kat en Tunang aku. Biarlah. Sampai masa kebenaran akan terbukti. Aku dah penat. Aku bosan. =(
Ok chow~~

p/s: Tiada kaitan dengan en Tunang aku. He is my beloved one hehe

Advertisements
Categories: Uncategorized
  1. 28/06/2010 at 3:16 pm

    hai adek cikgu farha,kdg2 lelaki kena ajar gak..opss ni mslh dgn tunang ker?apapun.sbr,lelaki ni kdg di ego

  2. 28/06/2010 at 3:18 pm

    kalau dia tak percaya, abaikan je lah dia!

  3. 28/06/2010 at 3:24 pm

    kaseh:eh ehh bukan dengan en Tunang…hehe ni ngan orang lain

  4. 28/06/2010 at 3:25 pm

    si tedi:hemm but he is my best friend…huhu

  5. 28/06/2010 at 3:27 pm

    salam..duit nuff dah banyak tu..datang nak pinjam singgit bleh?he he..la la la

  6. 28/06/2010 at 3:37 pm

    zulkbo:banyak apa nye..bwh rm10 hahah

  7. 28/06/2010 at 3:38 pm

    duit nuff dh byk t..boleh buat pelamin molek2x la cikgu farha

  8. 28/06/2010 at 3:50 pm

    mia:hehe aminnn~~

  9. 28/06/2010 at 8:52 pm

    mak gak la sedey..visitor dtg beratus sehari, tp Nuff ttp 0.50 je dr bln lps..huhuhu..

  10. 30/06/2010 at 12:29 am

    dugaan di alam pertunangan ha..yani skrg pon diganggu oleh ex tunang yani..dok tao sebab ape tibe2 je die muncul

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: