Home > Uncategorized > Rahsia Hadiah =)

Rahsia Hadiah =)

Assalamualaikum semua!!! Wahh sungguh nyaman petang ini, dalam aku BW, terjumpa satu entry mengenai rahsia disebalik hadiah yang kamu terima hehe. Saya sangat teruja tapi harus diingat bukan boleh dipercayai 100%, bagi saya sekadar untuk suka-suka, I mean hiburan semata-mata hehehe.
Oh ya, sebelum tu, saya nak bagitahu yang saya amik dari rakan kita http://amrul-ady.blogspot.com/ hemm tak tahu nak panggil apa, sila2 klik dan terjah blog beliau ye..=) Sekarang jom kita layan~~~
Bantal strawberry dan tedybear itu pemberian en Tunang saya manakala bantal love warna pink itu sahabat saya yang bagi =D

JAM TANGAN – Tanda meningati setiap masa dan waktu.
CINCIN – Tanda ikatan kasih yang abadi.
GELANG – Tanda mesra
RANTAI LEHER – Ikatan cinta yang perlu perhatian.
SUBANG – Tanda penghargaan dan penghormatan.
KASUT – Sentiasa mengambil berat/prihatin.
PAKAIAN/KAIN – Semoga kasih berkekalan dan dekatselalu.
PAYUNG – Tanda kasih dan sentiasa ingin melindungi.
MINYAK WANGI – Tanda cinta
BINGKAI GAMBAR – Sentiasa merindu dan tak ingin berjauhan.
BUKU – Bersifat terbuka dan bertolak ansur.
BUNGA – Tanda perkenalan dan tanda sayang
COKELAT – semanis cintamu.
LAGU/CD/KAD UCAPAN – mengabadikan cinta
SEJADAH DAN ALQURAN – tandanya kekasihnya itu menyayanginya dunia dan akhirat.
HANDPHONE – tandanya kamu tidak boleh jauh darinya
MASUK MEMINANG – tandanya dia serius dan betul2 seriuss..!

Wahh… Macam mana?? Hehe.. Tapikan aku ada laa dengar mitos pasal pemberian nih. Contoh kalau kita bagi baju atau minyak wangi nanti hubungan kita dengan si dia tak lama. Sejauh mana kebenaran itu, aku sendiri tidak pasti, Tepuk dada tanya Iman. 

Apa yang penting MASUK MINANG itu aku dah laluinya..tunggu masa dan ketikanya sahaja hehe doakan ya!!
Categories: Uncategorized
  1. 27/06/2010 at 6:17 pm

    hmmm..ada yg ibu dini dah dapat..n betul ler..agaknya

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

