Home > Uncategorized > Lambat Loading???

Lambat Loading???

Assalamualaikum rakan-rakan sekalian. Harap semua rakan-rakan diluar sana sentiasa berada di bawah lindungan rahmat Yang Esa, Aminn =)
First enrty for today!! Oh..dari pagi saya dikerah untuk bersiap-siap pergi ke bandar!! Aduss malas usah dicakap. tapi kerana arahan kuturiti juga (anak yang baik gitu ahakss)
Hemm hari ini aku nak tanya kawan la, bila kawan-kawan open my page, cepat atau lambat nak loading?? I mean lama tak nak buka all the page?? Saya tiada masalah, laju je loading, tak sampai 3second dah loading habis…
Kenapa saya tanya semua ni ek?? Sebab semalam sy dapat mesej dari seorang blogger mengatakan “Blog cikgu lambat sangat nak loading semua, siap full packega (hang laptop!!)” Adusss…kasihan juga, jadi saya pon check laa apa2 yang patut.
Apa yang peliknya, saya loading laju je. Check kat blog, side bar sumenye tulisan-tulisan dan tiada gambar yang banyak…eh tidak ada gambar barangkali ahaks (masa taip ni tak igt rupa page sendiri haha sengal), so apa masalah ek??
Saya tak kata salah bagi pihak rakan blogger cuma sy terfikir je (senyum).
Ada sesiapa boleh tolong kenapa?? Sekarang saya guna Google Chrome. Memang superb laju berbanding Mozilla! jadi saya cadangkan mana2 blogger yang tidak gunakan Google Chrome, try la, for sure saya katakan kat sini tidak akan mengecewakan bila nak loading apa2 hehe.

Interface Google Chrome (boleh pilih theme)

Ok lah, setakat ni dulu saya membebel. Minta pendapat kawan2 ye how to solve my problem =)
Categories: Uncategorized
  1. 27/06/2010 at 8:06 am

    itu sebab connection internet diorang slow,.ikut jenis pakej tenet n tempat juga,.pengguna tenet mesti arif sal prob sebegini.

  2. 27/06/2010 at 8:44 am

    faiz:hemm maybe r kot..sbb sy loading ok je..laju je nak bukak per2 hehe

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

