Home > Uncategorized > Kelab Blogger Ben Shaari

Kelab Blogger Ben Shaari

salam gengg! seblm tuh nak ucap selamat bekerja kemabli kepada semua students n semua guru2 di Malaysia..dah puas bercuti maka anda kena jalankan tanggungkwb anda pula hehe

ok back to our topic…hemm apakah itu Kelab Blogger Ben Shaari…hehe aku bukak2 FB aku..tetibe aku dijemput tuk ikut n join kelab nih..dgn senang aku aku terima sbb bukan org lain..rakan blogger jgk kan…

aku selalu je follow kisah2 yg ditulis oeh beliau..mcm2 ada bak kata atok astro kan, tp aku jarang komen sbb byk sgt dah yg bg komen…sdkr menjadi silent reader…hehe en Ben?? tak salah kan?

aku letak name die kat list yg aku selalu bacer, bukan kerana blog beliau terlalu glemor (memang glemor pon) tp kerana penulisn die yg sempoi…byk gak die tulis entry baru dlm satu hari kdg2 tak sempat nak bc semua hehe sorry en Ben tp kalo kebetulan aku on9..mesti aku bc…

apa yg best aku suke beliau tulis kat blog beliau dengan mengatakan kalo sesiapa yg tidak menyukai blog die, just leave it hehe…wahhh panas gak bc ayat nih..tp aku setuju sbb aku pon akan mengatakan sedemikian..hemm

ok semuaa!! n terutama kepada En Ben…keep it up!! teruskan penulisan ye..

Categories: Uncategorized
  1. 21/06/2010 at 11:11 am

    salam cikgu..kalau kita nakblog kita linkbanyak dalamgoogle..selalulahkomen di blog orangyang glamor..he he

  2. 21/06/2010 at 11:25 am

    zulkbo:komen gak sekali sekala hehe

  3. 21/06/2010 at 11:49 am

    Salam…xtau pun ade page Ben Shaari..jrg on fb skang ni..

  4. 21/06/2010 at 12:01 pm

    cik shin~ju:salam..thanks sudi singgah..tak tahu ke?? sy pon de org invite..hehe just accept jee

  5. 21/06/2010 at 12:09 pm

    farha… terima kasih kerana sudi promote kelab blogger… semoga Allah merahmati andaa semua ..

  6. 21/06/2010 at 12:21 pm

    Ben Ashaari:weee no hal laa en ben hehe

  7. 21/06/2010 at 4:27 pm

    bila la kita mau jadik seperti encik ben lak yer……

  8. 21/06/2010 at 4:56 pm

    khalidah:enth la…sy tak mengharap sgt tuk jadi sepeti die..yg penting melalui blog nih sy leh kenal macm2 kenis kwn hehe…maybe kena rajin mcm ben kot hehe

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

