Home > Uncategorized > ePusat Sumber, FP, UTM

ePusat Sumber, FP, UTM

sila klik gambar ini untuk lihat dgn lebih jelas

slaam kwan2..wahh ni dah gile entry namenye nih snn nih entry ketiga tuk hari ini wakakak..alah peduli pee..ni blog aku..aku punye suka laa ahaks..

ok td dlm duk tgk2 email, aku dpti dlm inbox aku satu email dr fakulti pendidikan, means dr fakulti aku lah tuh, ok kita tgk pic di atas, kalo nak clear sila klik gambr tersebut ye…

so atas arahan n galakan dr email tersebut, maka aku nak promote laa e Pusat Sumber from my faculty hehe…bangger gok poseng n dok leh lamer2 bangger hehe..setakt nih je bangger aku pon..sekdr nak menyahut apa yg disarankan maka aku akan link kan epusat sumber nih nanti..

so kwn2 yg nak cari bahan2 kat utm dr fakulti aku nih boleh laa ye..

selamat beramal..

Categories: Uncategorized
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

