Home > Uncategorized > fikir secara logik

fikir secara logik

salam kwn2…pe kabo?? hehe sj nak mengomel skit nih…

hemm ade sesetgh keadaan kite kena berfikir secara logik…sbb ade sesetgh perkra tak perlu kepada persoalan…aku cukup germ dgn manusia yg tak suke nak berfikir secara logik nih…wat aku rase nak marah je…ye lahh..kalo bile keadaan jadi mcm nih…mesti aku akan ckp “ehh takkan tak fikir secara logik??” and aku pasti org akan bengang dgn aku…haha

peduli pe..sbb benda yg tak patut di ty..n boleh fikir secara logik…betul tak?? takkan semua benda kena jwb n kena ty…adoii..pening aku dibuatnya…tolong laaa….jgn terlalu straight dgn keadaan…sbb semua benda yg ada di depn kita tak semuanye betul..allah kurniakan kita akal dan fikiran..mana yg baik mana yg buruk..sume kita kena tgk…and ade setgh memerlukan kepada pertyaan dan ada setgh perkara kite kena fikir secara logik…

tak tahu la kot ada org tak setuju dgn pedpt aku…gane?? jom kite share2 kat sini..pernah kah korg berjumpe dgn org mcm nih?? mcm mane korg jwb??

kalo aku..aku jwb memng org tu akan sakit hati hahah jht jgk..tp benda yg boleh di pikir secara logik..memang tak patut di ty…sbb tu aku direct je sound haha…

jom share2 skit kat sini~~

Categories: Uncategorized
  1. 11/06/2010 at 8:40 pm

    salam cikgu..sabor..jangan mare-mare erkbe happy..go lucky..la la la

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

