Home > Uncategorized > ku pilih 13 jun 2010

ku pilih 13 jun 2010

salam kwn2…hehe agak bz dua tiga hari nih…byk benda nak disettlekan…hemm berbalik kepada tajuk entry…hehe ok meh aku story serba sedikit..

cuti sekolah thn nih memang aku ternanti2 dan bile tibe saatnye…aku setuju memilih 13 jun 2010 sebagai hari yg indah buat aku dan si dia..insya-allah pada tarikh ini aku akan ditunangkan dengan pilihan hati aku sendiri..alhamdulillh…kedua2 belah pihak merestui hubungn ini..dan seperti yg telh dijnjikan…si dia setuju untuk lebih serius dlm hubungn yg ada…terima kasih yg tak terhingga…

seminggu shj masa yg ada..sbb aku terpaksa tunggu keputusn tu bile si dia pulang ke kg…aku ikut je…jadi bile tarikh di pilih..maka ada seminggu je tuk persiapan..agak kelm kabut tp semuanya berjlan seperti biasa…alhamdulillahh…

untuk setakt hari ini…semua sudah selesai…cuma tmpt aku nak duduk nanti 12hb baru nak settlekan..tuk brg hantaran jgk 12hb baru aku nak g amik…tidak laa terlalu besar..sekrg apa yg ada…dan saat ni semua saudara mara aku dtg…alhamdulillah..cume seblh ummi je dlm 3 org tak de…sebelh ayah aku..semua turun…aku tak dpt nak bygkan keadaan gane nanti hehe…aku harap semuanyaa gembira n berjalan seperti yg di rncng….

sungguhh aku gembira sekrg…terima kasih ya allahh~~

p/s: tema aku pilih wane merah+putih hehe….

Advertisements
Categories: Uncategorized
  1. 08/06/2010 at 3:01 pm

    TAHNIAH DEAR.SMOGA KEKAL KE JINJANG PELAMIN πŸ™‚

  2. 08/06/2010 at 3:05 pm

    miss izzah:tq~~

  3. 08/06/2010 at 3:53 pm

    wah .. dah nak bertunang ya ..semoga ilmu alam rumahtangga dipersiap rapi .. :)boleh baca kat sini utk lebih lanjut > http://saifulislam.com/?p=1269

  4. A.I
    08/06/2010 at 3:57 pm

    wahhhhhhhhhhhh..tahniah! (^_^)semoga kalian berdua akan kekal bahagia..amin.sronok le tu. musti berdebar2. jgn tunang lelama tau..kawen cepat πŸ˜›

  5. 08/06/2010 at 4:30 pm

    congrates cikgu farha.. πŸ™‚

  6. cha
    08/06/2010 at 5:07 pm

    tahniah.alam pertunangan byk dugaan.harap bersabar πŸ™‚

  7. 08/06/2010 at 7:27 pm

    ir hydir:hehe tq~~

  8. 08/06/2010 at 7:28 pm

    A.I:hehe insya-allahh ikat 6bulan je…doakan semuanya selamat yee

  9. 08/06/2010 at 7:28 pm

    leeya hazlin:terima kasih leeya~~

  10. 08/06/2010 at 7:28 pm

    cha:insya-allah…sy pernah melaluinye sekali dulu…hope kali nih betul2 jodoh sy…

  11. 08/06/2010 at 10:08 pm

    wahcikgu farha nak tunang dah ker?bestnya

  12. 08/06/2010 at 10:27 pm

    hans:a`ahh…doakan yee

  13. 10/06/2010 at 11:11 pm

    tahniah!!..sO sweett..nti share gmbar ea..~_^

  14. 22/06/2010 at 11:09 pm

    kak…sm ler kiter….kiter pon engaged 13 jun 2010 gakz…taihniah eh///=)

  15. 23/06/2010 at 7:09 am

    emiesandra:dah share dah..nak byk lagi kat FB..

  16. 23/06/2010 at 7:09 am

    shining happiness:wahh ye ke?? hehe awak org kedua laa g2..tahniah tuk awak jgkk~~

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: