Home > my stoRy > jumpe pakwe???

jumpe pakwe???

yehawwww camat tgh hari…tetibe tergerk nak taip satu entry yg mengarut lagik hakhak..

ok gini..org yg tak kawen lagi…n dah agak2 dewasa kunun mesti dah de pakwe kan?? hehe ye lee kunun hidup semati…hahah aku le tuh..tp tak de laa sampi jiwang g2…

percintaan nih ada yg bernasib baik bercinta dgn jarak yg dekat…so hali2 mau jumpe sampai muak!! hukhuk..ade ke?? rasenye tak de kot…yo lahh bercinta sume best kan kan kan hahah…aku?? tak seindh yg diimpikan huwaa

sbb apa aku ckp g2?? sbb aku n si dia duk jauh2…aku kat ganu/jhr, die plak kat selangor…hemm jauh gak jarak tuh…jumpe 3/4 bulan sekali..tu pon kebetuln masing2 kat kg…n bile sebut kg of kos laa aku duk umah famly…so phm2 laa gane keeadaan aku tuhh..

setiap kalo nak jumpe…kompom dah die dtg umah…hehe n dating sekali ngan mak ayah…wahh baik g2..if kuor pon aku bgtahu dulu kat ummi aboh…so dieorg tahu r aku g mane…kuor pon kejap2 je…kuor pas asor..balik b4 nak masuk mgrib…see??

waa mcm baik sgt je ek?? bile ek dpt jumpe betul2?? tak pe lahh nanti dah kawen baru best hehe…tul tak?? so skerg sabo2 je laa..wolopon kdg2 jeles tgk org selalu dpt jumpe..sanggup berkorbn dtg jumpe makwe…aduii…aku tak de lakk g2..

time2 aku belajo kat utm..tak de nyee cik abg aku nak dtg adeyy…tp die penh ckp..nanti die akan dtg if dah kawen..heh thanks syg…meanss jumpe bermakna ahaks gedix sudaaa~~~

ok lahh sj nak membebel…mcm dah lama tak tulis entry berkaitan cintan cintun nih ahakx…

assalamualaikumm~~~ =)

Categories: my stoRy
  1. 25/05/2010 at 12:58 pm

    i xde pakwe.. ehhehe

  2. 25/05/2010 at 1:11 pm

    bagus lah calon suami cikgu nie..nak bawak keluar anak dara orang siap jumpe parents,mintak izin lagi kan?sudah mula terbayang bau nasi minyak..la la la

  3. 25/05/2010 at 1:12 pm

    miss izah:nanti2 ade la nih..ni bakal tunang sy insya-allahh hehe

  4. 25/05/2010 at 1:33 pm

    pistonpecah:hahah sabor2 nanti i umumm laa kat fb n blogger..sy tak lupe kwn hehe

  5. 25/05/2010 at 5:45 pm

    jgn lupa jemput saya jugak tau! ;psaya pun mcm awk.jauh2. penah sekali tu 6 bulan baru jumpa. heheh. tp sgt indah jauh ni, baru real rindu2an. ahahaha. kan? kan?

  6. 25/05/2010 at 6:22 pm

    aishah:hehe insya-allahh~~betul2…nanti kawen jumpe hehe

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

