Home > Uncategorized > Selamat Hari Guru 2010

Selamat Hari Guru 2010

first of all…Happy Teacher’s Day!! hehe mesti happy ek guru2 di luar sana menyambut hari guru thn nih~

so di kesempatan ini…dengan penuh rase hormat..ingin sy ucapkan SELAMAT HARI GURU kepada insan2 yg pernah mendidik sy sehingga boleh berada di medan yg juga bakal bergelar guru satu hari nanti insya-allahh….

di bwh nih nama2 sekolah yg pernah sy jejak…a lot of thanks to all my teacher n my lecturer!!!

1- Taski Abim, Padang Luas, Besut, Terengganu (umur 6thn)
2- Sek Keb Padang Luas (drjah 1; 1 bulan je skol kat sini)
3- Sek Ren Keb Sultan Abdul Aziz (darjah 1- 3)
4- Sek Keb Bukit Tok Beng (darjah 3 (akhir thn) – darjah 6)
5- Sek Men Keb (A) Tok Jiring (Ting. 1-2)
6- Sek Men Agama (Arab) Bandar Pontian (Ting 3)
7- Maahad Pontian (Ting. 4-5)
8- Maahad Johor (Ting. 6 – STAM)
9- Kusza (2003-2006)
10- UTM, Skudai (2007-2011)

n tidak lupa kepada tok guru sy yg mengajar sy mengenal Alif Ba Ta~~dan sehingga aku mahir n mengenal al-quran…semoga allah sentisa melindungimu…(walaupun dah lama aku tak jumpe tok guru aku..tp die tetap dlm ingtan…)

once again…terima kasih di atas segala ilmu2 yg diberikan….

Selamat Hari Guru jg kepada dak2 kelas 3SPI…n rakan seperjuangan yg telah n bakal bergelar guru….!!

Advertisements
Categories: Uncategorized
  1. 16/05/2010 at 12:24 pm

    Selamat Hari guru Kak Ha..=)

  2. 16/05/2010 at 12:35 pm

    huda:selamat hari guru tuk huda jgk~~

  3. 16/05/2010 at 1:01 pm

    selamat hari guru kepada kamu.. (^_~)V

  4. 16/05/2010 at 3:17 pm

    colourful life:terima kasih~~

  5. 16/05/2010 at 4:48 pm

    selamat hari guru disiplin

  6. 16/05/2010 at 5:06 pm

    hans:muke sy mcm guru displin ke?? ahah

  7. 16/05/2010 at 5:06 pm

    hans:muke sy mcm guru displin ke?? ahah

  8. 17/05/2010 at 3:20 pm

    Guru adalah matahari .. menyinar indah dalam hidup setiap muridnya 🙂

  9. 17/05/2010 at 3:24 pm

    ir. hydir:betul2…wolo kena rotan sekalipon…itu lah jasa yg tak terhingga..

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: