Home > info > ELvina Beauty Secret

ELvina Beauty Secret

tu diaa!! name produk kecantikan..korg penah dgr?? hehe aku enth mcm mane tergerak nak g kat gerai die nih…aku bukan suke sgt org2 promote produk kecantikan nih…hehe…(maklum lee muka dah parah…so kena jg kesihatan jgkk tul tak) ahaks… (alasan nak hbskan duit muhaha)

..:: Set Jerawat ::..
– Toner II MILD –
– Acne Cleanser –
– Sensi Cream –
– Renewat –

bile aku tgk produk nih…org tu tak ckp per2…tp aku yg g sendiri…hehe enth…lancar pulak mulut nih berty itu dan ini..aku bertmbah minat dgn produk nih sbb bhn2 yg digunakan berasaskan buah-buahan…aku hidu bau die so nice hehe…

so tuk peringkat permulaan aku ikut arahan…sbb dah beli mahal2 mane lehbuang duit begitu sahaj~~toL tak?? hehe….

p/s: kalo ianya berkesan..aku akan promote kat korg ye; sekrg nih tuk 3 hari 3 mlm aku guna acne cleanser+sensi cream lalala

Categories: info
  1. 06/05/2010 at 1:42 pm

    ura guna safi balqis dr dulu smpai skrg.. hehe..tak tukar2.. murah je. hehe

  2. 06/05/2010 at 1:47 pm

    ura:muke tak dok masalah tak pe…ha nih jenis berjerawat…

  3. 06/05/2010 at 1:48 pm

    tak dok masalah? waa.. ha pun tahu muka ura penuh jerawat.. huhu.. wat dok kenal plok.. =p

  4. 06/05/2010 at 1:54 pm

    ura:tp dok seteruk ha huhu…ok pe..jerawat pemanis muka hahha

  5. 11/05/2010 at 1:28 pm

    comey packaging dia..bape satu set?tp prduk ni mcm xglemer kn..xd iklan n promo apa2..mgkin br.

  6. 11/05/2010 at 1:42 pm

    dahlia:rm110…aku tak sure…maybe baru kot…hehe tp so far ok je..he

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

