Home > Uncategorized > Jika ini pilihanMU; aku akur sebagai seorang SAHABAT

Jika ini pilihanMU; aku akur sebagai seorang SAHABAT

Jika ini keputusan mu, aku akuur sebgai seorg sahabt, tp satu je aku pesan wahai sahabt, aku sentiasa ada di sisi mu..

Andai bahu ini menjdi tempt kamu tumpahkan airmata mu, aku sedia berkhidmat,

Andai telinga ini menjadi tadahan luahan bicara mu aku sedia terima..

Itu lah namenye sahabt..

Byk mana aku bg pandangan…keputusan itu tetap di tgn mu…

Cuma satu aku pinta, tabahkan hati mu, senyum2 lah selalu sebgai pengubat duka…

Aku tahu kamu seorang sahabat yg tegar dgn badai yg melnda..

Di sini aku mampu berdoa untumu semoga hari2 yg berlalu kamu lalui dengan penuh kebhagiann…

Aminnn

(entry khas untuk MISS PINKY)

Categories: Uncategorized
  1. 22/04/2010 at 10:59 am

    shbat yg baek adlh shbat yg bersama susah senang….

  2. 22/04/2010 at 12:46 pm

    ghostone:betul tuh~~

  3. 22/04/2010 at 5:09 pm

    mungkin i perlukan masa utk berfikir mana yang patut.. huhu..terharu laa plak.. lalala~ thanks ha..

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

