Home > frust > sunyi sudahhh

sunyi sudahhh

adeh…blok yg aku duduk sekrg semakin sunyi…
wing B aku duduk tinggal 3 org je..
wing lain pon kau tgk byk dah gelap..
hukhuk…

boring gak bile duk menanguk gini…
tension tol..
aku terpaksa stay sampai hbs kem..
kem plak start 23-25..

korang nak tahu??
aku hbs exm 16hb aritu ag..
punye laa lama aku menangok kat sini…

tp ade hikmhnye jgk…
sekrgnye aku leh settlekan tajuk final projek aku for my 4th year..
tp tu lahhh..
tuk settelkan benda tu tak lama pon…
sekrg aku kembali menjadi burung pungguk yg tak de keje..

hemm tension toL..
enth sapa yg cdg tarikh tu..hangin toL aku…
tak pk ke?? dah sah2 lambat ag…
pas tu dah sah2 kena cas sewa bilik sebb lewat anto kunci..
haihhh sakit ati toL…

ikut hati nak aje aku membangkang tp pakkan jee dieorg tu org2 kesygan ustzah..
huh TENSION!!!!!!!!!!!!!!!!!

k lahh setakat nih dulu..
sekdr luahan hati di kala boring!!

Categories: frust
  1. 21/04/2010 at 12:28 pm

    hai…salam kenal, alahai siannye…tgh boring yeak…betul tu, kalo ade kawan…leh gak ajak borak2 kan….he hehe

  2. 21/04/2010 at 12:42 pm

    lieya latif:huhu tu r…sunyi sepi jek blok…

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

