Home > my stoRy > persiapan+semangat!!

persiapan+semangat!!

oyeee…di kala keboringan melanda n di kala keseorgan di bilik akibat di tinggal kan umet yang nak p tidoq umah makcik die maka bergediks laa my jari menekan2 keyboard kat lappy aksygn aku n maka terciptalah satu kesah hahhah panjng woo muqaddimoh~~~

ok jalan teruss ——> korg tahu kan aku dah merdeka??? TAK TAHU??? hahha tak per2 tak de masalh pon kalo korg tak tahu sbb tak de pe yg menarik..kecuali aku lah yg happy hakhak sbb PEXA DAH HBS!!! so saper2 y masih tak hbs STUDYY!!!! wawawa

tp aku tak merdeka lagi selagi aku tak sampai kat kg aku huwaaaa!! aku nak balikk!! kalo ikut peranangn 17hb aku dah sampai umah uwaaaa sedihh woo terpakse tunda tarikh nak berangkat pulang sbb:-

1) kena cari tajuk PSM,
2) kena p kem dr 23-25,
3) 26hb tak leh balik terus…nak reht n basuh2 baju lu…

hukhuk sedihh wooo tp tak pe..nanti cuti dua bulan so lepak hbs2 hbasan..heh dok g2 org kg????

ok ok kite teruskan lagik..al kesah dah duk menangok seminggu..so aku pon p laa brg2 skit tuk p kem..wahahha semngat wooo..kenpa?? why aku beli?? sbb:-

1) baju n seluor track tak cukup,
2) shooping coklat2 (sbb de dlm list),
3) sj nak perabih duit hahhahah

ok sbb kenape aku shopping..so jom tgk pic2 yg aku amik hahha sengaL beb!!!

yeahh~~ni kasut baru aku rm15.90

stokin cute~~hehe comel kan??

baju tshirt size XL (aku tak suke baju fit huhu) n suor track

hahah coklat cadberry+air 100 plus+ kitkat!!!

muhahah ini lah brg2 yg aku akan bw g camping…hekhek tak tahan bwk coklat..katenye tambah tenaga..betul kah?? ni g camping bukan makin kuruss makin naik bdn ade laaaa muhahhaaha

hehe ok lahh pen-off here lu deh..len kali new story lagii daaa~~

Categories: my stoRy
  1. 18/04/2010 at 10:24 pm

    Hai, shopping sakan nampak cikgu…huda pon nak kena p bali kasut n barang2 lagi ni..huhu, memg smngt lar kak ha ni.. kalo ada anugerah mesti dpt peserta terbaik ek.. =)

  2. 18/04/2010 at 11:06 pm

    tasnim:hahhah semngt laa…hidup kena enjoy wolopon nanti kena ragging hukhuk..tak kesah laa…jadikan tu kenangan n pengalaman hehe

  3. 19/04/2010 at 12:21 am

    waaa… kalau macam ni bukan nak g camping ni.. ni nak pegi bercuti ni.. hahaha.. honeymoon.. lalaa~

  4. 19/04/2010 at 12:49 am

    ura:honeymoon di hutan hakhak

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

