Home > my stoRy, sekadar story > minaT aku~~

minaT aku~~

morninggg!!! eh eh…selamat petangg hahah tersasul coz aku baru bgn..sbb mlm td aku stay up n tak study pon…ade lee kenapa aku stay up tu huhu..mls nak cite…ni taip pon sj je…sbb duk tgk2 fesbuk…tak de pe…boringg woo…so sekrg nak study pon mls ag..jem lee otak ptg2 hari…

ni gap satu hari je esok..pas tu paper direct 4 hari..boleh mati wooo~~tension…tp still tak study hahah sbb?? sbb mls lee..rilex2 sudaaa hahahha…

aku nak story pasal minat aku nih…ok..rasenye dah ramai yg tahu aku nih bakal seorang pendidik..insya-allah…mungkin allahh dah tetapkan aku berada di bidang nih…tp as usually la..setiap org pas ti de minat masing2 kan..mcm org kate side income..tp ni bukan kes side income like money tp something yg aku minat nak buat…

first aku nih seorg yg agak lasak..n aku suke keje2 yg teknikal…hehe sbb tu dr zman skoL lagi aku tak minat membaca…tu yg aku pelik..mcm mane laa kau leh berada di bidang ni sekrg..i mean..kos pengajian islam kan kena bk membc…hemm ade hikmahnya kot….

then mcm subjek lak..aku terlalu minat keje2 yg berkaitan komputer…n syukur alhamdulillahh subjek2 yg ditwrkan kat aku kali nih byk berkaitan komputer…meanss kena laa ngan aku nih….hehe tu yg aku duk ngadp kom je hari..wolopon tenet jem laptop aku tetp terbukak sbb ade je something yg aku gogah hahaah sengaL kan?

mcm sekrg aku dah mula mengenali n mempelajari tuk membina laman web! yeahh aku suke sgt2 subjek cm nih…dan sekrg aku memang bercita2 nak membina laman web…bile dgr lec cerita de student SPI jadi pembina laman web n dibyr dgn income yg tinggi..aku mcm excited…tp aku dpt rase aku masih tak layak ke tahap tu…

tp allah nak uji aku..aku dpt twaran tuk membina laman web…enth mcm mane kwn aku twarkan n die suh mintak tolong kwn die tu…hemm terpikir2 gak aku…ty org tu ty org nih….aku tahu buat tp aku kurang yakin..thats all….tp bile aku ty lec aku sendiri…die kate aku boleh buat…dan aku nekad…kalo aku cube tak salah..mungkin ni salah satu jalan tuk aku kembangkan apa yg aku minat…

aku tak kate ia kepandaian aku..sbb selama nih aku buat sbb esemn..ni laman web yg real..sume org akan tgk..semua org boleh akses dan sekali gus aku membantu kembangkan bisness org…wahhh mcm besar sgt je..hehe tp betull….aku rase mase nih semua yg aku belajar secara teori (wolopon dah wat dlm esement) aku akan aplikansikan tuk dunia yg sebenar…tul kan??

aku rase excited sbb aku rase ni bukan bidang aku tp merupakan minat aku dlm subjek nih…lagipon aku bukan amik kos IT or progrmmer…tu yg jadi cabaran yg besar dlm hidup aku…means ni first cabaran yg aku nak tempuh…

doakan aku ye kwn2…semoga hasil keje aku diterime ramai…n doakan aku untuk lebih maju dlm bidang nih…~~thats all~~

Categories: my stoRy, sekadar story
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

