Home > Uncategorized > gambar kala jengking melahirkan anak

gambar kala jengking melahirkan anak

salam kawan2..kat sini aku nak kongsi pic2 kala jengking beranak..aku dpt pic2 nih FB kwn aku..hehe aku pas tgk pic2 nih baru aku tahu kala jengking beranak rupenye…ngatkan bertelur…

apa yg aku nak korg tgk..tgk laa cara die beranak….subhanallah..allah menciptakan pelbagai jenis spesis….

sebelum beranak

tgk anak2 die…kulit atas die dah dibuka…anak2 penuh atas kat abdomen
ni pon sama..anak2 masih atas abdomen
anak2 dah mula merayap turun..bykk2!!!
ni pon sama…byknyee anak diaa
ni dah hbs dah anak die kuor..dah tutup balik kulit abdoment die…

SUBHANALLAHHH~~pelik2 kejadian allah…..

Advertisements
Categories: Uncategorized
  1. 17/03/2010 at 8:24 pm

    owh…anak dier kuor ikut mane?????

  2. 17/03/2010 at 10:17 pm

    aujinz:ikut abdoment…

  3. 18/03/2010 at 8:59 am

    heeee…. geli nye!! byk pulak tu anak dia..

  4. 18/03/2010 at 9:06 am

    huhu i br tau jugak kala jengking tu beranak rupanya..geli bila tgk ank2 dia kecik2 pastu bykkkk hehe

  5. 18/03/2010 at 3:23 pm

    ju@LuckY:heheh byk kan?? geli gak tgkk..tp mcm tak geli hahaha..cume mcm pelik jgk laaa

  6. 18/03/2010 at 3:24 pm

    dafFodiLs:haha sama laa kak miss daf…kagum dengan ciptaan Allah…

  7. 18/03/2010 at 4:55 pm

    abdomen kaler jengking tu kat mana ? haha.. pening tgk..

  8. 19/03/2010 at 1:27 pm

    ura:kat uts laa ura wehh holoh laa ehhe

  9. 02/05/2010 at 12:41 pm

    oit cikgu farha.. sempat lagik rasanya cikgu nak ammend post yg mengatakan kala jengking beranak.. hihi.. tarik balik! tarik balik! (suasana seperti dlm kabinet, speaker suh menteri "tut" tarik balik kenyataan..huhu) cikgu farha, kala adalah sejenis haiwan ovoviviparus yang bertelur dan anak-anak menetas dlm abdomen.. dah menetas, baru lah kuar lalu abdomen tuh.. bukan beranak lah cikgu.. cikgu boleh search haiwan ovoviviparus ye cikgu.. hihi.. :-)*takpe. kite same2 belajar ye

  10. 02/05/2010 at 3:56 pm

    myza:hehe ye ke?? mane lee sy tahu sbb sy pon amik dr org..die tulis g2..ok thanks for sharing ye~~

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: