Home > Uncategorized > Laut terbelah???

Laut terbelah???




salamm kawan2 yg dirahmai allah semua….aku dpt lagi email dr kwn aku mengenai laut terbelah plak…bile aku tgk2 pic nih mcm tak logik tp tu laaa kalo ianya betul inilah kuasa Allah..subhanallah…

korg tgk laa betul2 ye….sama2 laa kite insaf…

—————–

aku de dpt satu comment dr miss zana, thanks yaa sbb sudi kong maklumat….koment die berbunyi lagu nih…

“Sebenarnya ini bukanlah sebuah ‘mukjizat‘ seperti zaman Nabi Musa, tetapi hanya sebuah ‘kejadian’ pasang surut lautan saja y disebut Moses Miracle.
Berlaku stp 2 tahun sekali di di Korea Selatan.

kejadian alam ini belum begitu diketahui dunia, sampai pada tahun 1975, ketika Mr. Pierre Randi, duta besar Perancis untuk negara Korea berkunjung ke lokasi ini dan lalu mempublikasikannya di surat kabar Perancis.”

apa2 pon kite tetap dpt melihat kebesaran Allah~~~

Advertisements
Categories: Uncategorized
  1. 08/03/2010 at 12:52 am

    masyaAllah..kat mana ni ye

  2. 08/03/2010 at 8:44 am

    Sebenarnya ini bukanlah sebuah ‘mukjizat‘ seperti zaman Nabi Musa, tetapi hanya sebuah ‘kejadian’ pasang surut lautan saja y disebut Moses Miracle. Berlaku stp 2 tahun sekali di di Korea Selatan. kejadian alam ini belum begitu diketahui dunia, sampai pada tahun 1975, ketika Mr. Pierre Randi, duta besar Perancis untuk negara Korea berkunjung ke lokasi ini dan lalu mempublikasikannya di surat kabar Perancis.Sharing is caring :))

  3. 08/03/2010 at 8:50 am

    izahdaut:sy takpas ti ni gambar betul ke tak..

  4. 08/03/2010 at 8:51 am

    misz_zana:thanks for sharing!!! sy dah agak bukan sperti yg dinyatkan..sbb kalo pikir logik mcm org ramai leh berjalan ditgh laut…hehe pe2 pon tq..nanti sy publish statement nih ye…

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: