Home > Uncategorized > magRaiN ku kemBaLi

magRaiN ku kemBaLi

salam kengkwn…hope sume rakan2 bloggerzzz siht2 sokmo deh..

sejak sem nih aku sering di landa MAGRAIN…kalo ikutkan dah lama aku tak kena..aku syukur tp sem nih aku asik kena jekk..bile pikir2 balik nak kate masalh hati dah tak de…

huhu tp mungkin bebanaa esement yg menggunung wat aku stress…huhu tension wooo satu subjek esmen lebih dr 4..haihh bygkan kalo 7subjek…mcm nak mati siapkan…tiap2 minggu kena submit esemen…adehh laaa

per pon walaupon berat tp sume esement tu beres jee…cume tu r korban masa tido skit, korban waktu jejalan n keje sama dr ahli group..so far..alhamdulillahh sem nih dpt ahli group yg sume kaki wat keje..walaupon aku ada 2 group ngan lelaki hehe…sumenye ok..

tp tu r..berbalik kepada magrain..aku memang dah lama tak kena..hemm dugaan tuk sem nih…aku redha…aku paling tak tahan kalo ngadap laptop..mcm sekrg aku duk menaip..mata aku tak tgk skrin..just tgk keyboard..sbb mcm senak g2 huhu..

tp nak tak nak aku kena ngadap gak laptop kesygan aku nih sbb nak siapkan esement weiii…

k lahh..hope kekwn doakan aku tak kena mgrain dahh huhu..sakit woo..mahu bikin pecah ini kipala huwaa…per2 pon SABAR je aku mampu…

k lahh pen-off here…lain kali aku tulis lagi yee…sekiannn

Categories: Uncategorized
  1. 31/01/2010 at 1:40 am

    salam ckgu…minum air suam byk2…mkn panadol…ok..tk cre

  2. 31/01/2010 at 3:03 pm

    Take a rest… Jangan tension2…ok…

  3. 31/01/2010 at 8:32 pm

    ha tak cukup rest kot.. sebb tu migrain.. huhuwhatever pun.. jaga diri.. =)

  4. 01/02/2010 at 6:14 pm

    hisyam:panadol?? tu yg tak suke..tak elok kalo ajor mkn panadol nih…

  5. 01/02/2010 at 6:14 pm

    ilyah:insya-allah ilyah..tq yee

  6. 01/02/2010 at 6:15 pm

    ura:huhu rest tu terlebih ura heheh

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

