Home > Uncategorized > warkah untuk bekas tunang

warkah untuk bekas tunang

salamm..kali nih entry yg agak berperasaan..sekdr luahan hati…tiada kaitan dgn yg hidup ataupon yg dah meninggal…

warkah ini ditujukan khas buat bekas tunang aku..

——-

abg,
tahniah di atas pertunangan abg dgn si dia..lupa plak farha nak ty umur die..tp tak pe lahh….dah tak sanggup nak berty itu dan ini…apa2 pon farha doakan hubungan abg dgn si dia berkekalan hingga ke akhir hayat..

abg,
bile berita gembira itu abg sampaikan, farha gembira tp dlm masa yg sama farha menangis, segala kenangan kita dulu mcm tayangan video yg dimain2kan berulang2 kali…terasa payah nak ilangkan, abg tahu mcm mana farha?? mcm org yg berada di alam fantasi…

abg,
kelu lidah bile terigtkan abg…terasa dunia ni seakan berhenti, farha jadi ilang tumpuan dlm kelas…farha tak tahu kenapa harus begini…farha nagis dan terus menangis…farha sendiir tak tahu kenapa…

abg,
walaupon begitu..semoga abg berbhagia…

———————-

ini gambar di saat aku pernah menjadi tunangan org….saat gembira ini hanya tinggal kenangan…

sekian..

saat aku menulis, airmata mata ini mengalir tanpa henti..ya allahh…..aku memang tak dijodohkan untuk die….semoga abg berbahagia….MyEm0.Com

Advertisements
Categories: Uncategorized
  1. 15/01/2010 at 11:51 pm

    sabar ye sis….

  2. 16/01/2010 at 12:34 am

    Sabarlah yer Farha!!Akak doakan agar kamoosentiasa tabah!!

  3. 16/01/2010 at 7:03 am

    farhah:insya-allahh..doakan sy kuat ye…

  4. 16/01/2010 at 7:04 am

    hasnah:tq kak…insya-allahsy kuat tuk lalui semua nih…

  5. 16/01/2010 at 8:58 am

    tabahkan hati yer cikgu..semuanya sudah tersurat..ade hikmahnye tue..

  6. 16/01/2010 at 11:45 am

    farha…sabar byk2 k…ade hikmah semua nie…

  7. 16/01/2010 at 1:29 pm

    aujinz:isnya-allahh..doakan aku kuat…

  8. 16/01/2010 at 1:29 pm

    wanie:wehh lame dah ko dtg sini ek..hehe per2 pon thnaks..doakan aku kuat ye….

  9. 16/01/2010 at 2:23 pm

    sabar eh dear:)mungkin akan dapat pengganti yang lagi bagu k..be strong!

  10. 16/01/2010 at 2:33 pm

    salam..hye farha..hmm sedihnye bc kisah ni..hope farha akn trus tabah..

  11. 16/01/2010 at 3:22 pm

    syafawani:thanks…isnya-allah dah de pengganti..cume berita khabar dr ex wat sy jadi down kejap..but dont wory..pray for me k…thanks again…

  12. 16/01/2010 at 3:23 pm

    leeya:salam leeya…tq…doakan ye..isnya-allhh sekrg nih ngah cube mendamaikan hati…=)

  13. 16/01/2010 at 4:53 pm

    Allah itu maha bijaksana..kita takkan tahu apa yang dirancanakan-Nya..yg penting tersembunyi banyak hikmah…sabar ye kakak

  14. 16/01/2010 at 7:47 pm

    cik kiki:tq dik….insya-allah akk kuat..=)

  15. 16/01/2010 at 8:11 pm

    farha, hidup ini tidak putus dari ujian, jika bukan besar, pasti yang kecil datang. Tabahkan hati dik. Allah Maha Kaya dan Mengetahui apa yang terbaik buatmu 🙂

  16. 16/01/2010 at 9:36 pm

    izariza:iye kak..sy igt semua tuh…isnya-allah ada insan yg terbaik tuk sy…

  17. 16/01/2010 at 10:35 pm

    gulps!sedey nyer bc..ermm sbr k..mgkin ada hkmah!

  18. 17/01/2010 at 12:51 pm

    haa….yani pon sedih..sbb yani juga akan lalui saat ini=(

  19. 17/01/2010 at 1:25 pm

    dahlia:berat mata memandang, berat lagi bahu yg memikul..ni lahh saat yg amat perit tuk aku lalui huhu

  20. 17/01/2010 at 1:26 pm

    yani:ye ke yani?? samer2 laa kite sabar ye..insya-allhh nanti kite jgk akan temui kebhgiaan kite..cume kite je yg tak tahu…

  21. 17/01/2010 at 2:28 pm

    aduhhh..ermmm..suma or ckp sabo sbb dorang xde kt tmpt kite..kite rasa,kite hadapi dan kite xnk menda ni blaku dan dorang senang ckp..SABO JELAH,lupakanlan je lah..bla..bla..bla..jgan ngadu kat org tp mgadulah pada Allah swt..DIA maha mendengar dan mengasihi..

  22. 17/01/2010 at 2:45 pm

    vildafilda:iyee vilda..itu yg sy lakukan..hehe tq..tak pe laa dieorg hanya mampu meliht…yg menanggung diri ini jgk..sy ngah belajar tuk menerima semua keadaan nih…

  23. 17/01/2010 at 3:08 pm

    mm.. setelah bce phmla sy.. hehe..kesdihan menlanda di sebabkan berita dr cinta yg lme.. sedih mmg sedih..sbb dulu rase cam bolei lepaskan tapi bile dpt tahu msih trase kengan lme.. kak, lepaskan memori lme tu..slagi tak lepas sbb tu sedih.. akak untung msih ade penganti.. jgn sbb kebhagiaan die da capai kak nak bersedih.. prasaan psgn kite skrg kne jge jugak.. cewah.. ckp cam xpert.. tapi tu jugak yg t rase skrg.. huhuhu.. sedih2, tapi hidup diteruskan jugak.. heheteguhkan atymu, berdoa tuk mse dpn kite plak.. doa2 tu untuk t sekali yer.. cakp kat diri, die bolei bhagia kite pon bolei.. :)smile, jgn sedih2, seri wajah ilang 30%.. hehe..

  24. 17/01/2010 at 3:38 pm

    T:hemm tq..setiap org ada kisah tersendiri kan…itu lah yg kakha alami..kakha ngah cube lepaskan kenangan itu..bukan mudah T..wolpon dah sethn perkara nih berlalu tp amat perit..hati si dia jg kakha jaga..kakha syg die mcm kakha syg yg dulu..insya-allahh kalo jodoh kakha kuat dgn si dia..ujung thn nih kami kawen hehedoakan yeee

  25. 17/01/2010 at 5:33 pm

    tabah kan hati ha… ura tetap ade disini.. ura sokong ha.. dan sll doakan ha.. =)

  26. 18/01/2010 at 7:55 am

    ura:thanks ura~~

  27. 18/01/2010 at 10:04 am

    Bersabar menghadapi dugaan hidup…:-)

  28. 18/01/2010 at 8:14 pm

    teruskan hidup dgn cabaran yg baru.. (mcm byk je typing error.. haha)

  29. 19/01/2010 at 1:14 am

    salam…sedih la citer u ni….tk cre k

  30. 23/03/2010 at 5:19 pm

    salam berkenalansuhaidasupalio.blogspot.com

  31. 25/05/2010 at 7:36 pm

    sy sedih kot bace post ne..sedih kan bila ditinggalkan org yg tersyg..semoga awak kuat 🙂

  32. 14/07/2010 at 4:05 pm

    Alah patah tumbuh hilang berganti.. x ada jodoh lah tuh… .. carik ajer yang lain…. apa apa pon layanzzz ajer..

  33. 19/07/2010 at 6:18 pm

    Peh rileks arsentap plak gue baca ini warkah seh ;-(

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: