Home > Uncategorized > 40 je laGiK!!

40 je laGiK!!

my new pic **sila abaikan jerawat itu k**

assalamualaimun n salam satu malaysia (tiru announcemet kat kolej) hakhak….

jap2…korg tgk tajuk aku tuh~~ apa yg 40?? umur kah?? berat kah?? naik ke turun bdn?? hahah yg penting tak dok kaitang langsung…hemm jom aku nak story kat korg mengenai 40 tuh..

alkesahh jeng jeng jengg hahah sj je…adoi..ok ok siyess maaa!!!

hemmmm sebenornyee 40 yg dimaksudkan tuh jam kdt aku yg tinggal tuk aku amik..means tolak yg sem nih laaa…ehh silap2..termasuk g sem nih…kalo ikut kan aku masih ade sethn setengh je ag….masa yg lama nk bwk 40 jm kdt…mcm rugikan?? korg rase mcm mana??

ok tuk sem nih aku bwk 15jm kdt…kwn2 aku yg lain (tak termasuk dak2 dip laa) bwk 17jm kdt..sbb ada satu subjek yg aku dah amik…ringan dah tu hehe…to tuk sem nih aku tgk subjek2 nyee boleh tahan r nak bwk kan..per2 pon aku tetap teruska perjuangan aku..yeahhh!!

ok so tolak sem nih aku ada lagi sethn r kan…ni aku nak bg tahu..aku duk tgk2 list2 subjek aku..hanya tinggal tak sampai 10subjek…agak memeranjtkan…aku dah konpius..means ada dlm 16jm kdt je ag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! waaa sikit gilesss…korg tahu nape leh jdi g2??

ok lets me explain serba sedikir..bg dak2 dip mcm kami2 nih leh wat trasnfer kdt..so mana2 subjek yg dah amik kat dip dulu takyah amik…wahh aku nak explain pnjg2 pon mls….n aku jamin mesti ada yg tahu kes2 gini….

ok ssambung kesah aku….jadi yg aku duk pening mcm syg tau nak bwk sethn stgh ag (termasuk sem nih)…tp terpaksa gak sbb aku silap dr awal…kalo lah aku tahu, aku dah tarik subjek Kertas Penyelidikan Dalam Pendidikan nih awal2 b4 aku g LM….tp aku pikir2 balik mungkin ada hikmahnye…so sekrg aku redha je…

cume satu je aku terkilan….tuk sem 7 n 8 kompom aku bwk bwk dr 13jm kdt..ringan tu jgn ckp r..tp sygnye kalo aku dpt skor dekan masih tak dikira dekan sbb di beh 13 jm kdt..syg woooo…tp tak pe lah…benda dah nak jadi..so aku pasrah…sekrgnyee sempat aku setkat nih aku kumpul 4 sijil dekan…alhamdulillahhh semua semster aku dekan setakat nih…tuk aku merasa wat kali terakhir sijil dekan…aku berjanji sem nih aku pulun hbs-hbsan insya-allahhh

kwn2 doakan aku ye…aminnn~~~

Advertisements
Categories: Uncategorized
  1. 22/12/2009 at 2:27 pm

    hehe.. skejap je tu, 40 jam ag.

  2. 22/12/2009 at 5:28 pm

    panjang eksplen..Insya Allah…gambbatte Cikgu Farha..ahaks…

  3. 22/12/2009 at 5:42 pm

    abg:waa masa tu memang sekejap yangg tp sethn setgh tu huwaaa

  4. 22/12/2009 at 5:42 pm

    aujinz:hahah panjg ke???

  5. 23/12/2009 at 2:20 pm

    haha.. smg dpt grad dng cemerlang.. jd guru yg dedikasi

  6. 23/12/2009 at 2:41 pm

    abg:heheh tak pe bang…biar lambat asal selamt…yg penting ayg skor tuk kejar first class hehedoakan ayg tau

  7. 23/12/2009 at 6:13 pm

    a ah.. nnt senang nk smbg master n PHD..

  8. 24/12/2009 at 7:51 am

    wahhh g2..abg bg ke ayg sambung master aftr kawen nih?? mcm tak larat je nak sambung…kalo abg support tak pe gak hekhek..abg laa sambung dehh…

  9. 25/12/2009 at 3:52 pm

    WAAA.. ura banyak jam ag.. baru amik 93 jam.. huhu

  10. 25/12/2009 at 4:29 pm

    baru amik 93 jam???ha 67jm je baru…tambah yg dah ditransfer 18..means jadi 85jm jeehahha ye r..dulu ura kabo jm kdt ura kan byk…ha sikit je…heheh

  11. 25/12/2009 at 5:06 pm

    seme jm krdit ura 151jam.. pening nak habis kan semua nya.. adehlaa.. lalalal~

  12. 25/12/2009 at 5:17 pm

    waaaa subjek byk ngak tuh…ha sume2 122 jm kdt tak silap hehe…

  13. 25/12/2009 at 5:32 pm

    4tahun 122 je? bestnye……. ura banyak giler.. dah laa banyak plak tu silibus..

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: