Home > Uncategorized > akhirnye!!!!

akhirnye!!!!

assalamualaikum~~

pes2 sekali ALHAMDULILLAH ku panjtkan ke hadrat Ilahi…kerana akhirnya aku berjaya jugak dpt bilik tuk aku menginap sepanjng semster nih….

mula2 aku sampai minggu lepas bajenye aku merempat satu hari jek…tp tak sangke melarat sampai seminggu…punye laa susah pengurusan…tp aku tetap bersabar….

hari ini…dr pagi aku n eja berurusan nak dptkan kolej..memang kami betul2 patah hati dgn kata2 akk yg incharge bhgian hostel…

tp berkat kesbran kami…akhirnye tanpa disedari ada pihak2 yg membantu kami…alhamdulillah…semoga kalian dimurhkan rezeki selalu….

dan sekrg boleh lahh aku tumpu study aku plak…doakan kejayaan aku ye..

p/s: aku duk tingkat 6..blok atas bukit..dr bilik aku view yg begitu cantek..leh nampak keseluruhn skudai hehe…jom2 dtg bilik aku kat sini hakhak

Advertisements
Categories: Uncategorized
  1. 21/12/2009 at 8:18 pm

    hehe.. ok ar tu.. waa msti sejuk mcm cameroon.. duk tinggi2..

  2. 21/12/2009 at 8:30 pm

    lega-kan?u remind me masa i dulu… xdpt hostel tpaksa duk merempat rumah2 sedara utk final year. :B

  3. 21/12/2009 at 8:50 pm

    hmm.. alhamdullillah.. ha duk bilik single ke syg? hehehe nak pg sana ni.. lalala~

  4. 21/12/2009 at 9:01 pm

    yeah berjaya jugak dapatkan bilik ye.hehe..wish u a very good luck okey!

  5. 21/12/2009 at 11:17 pm

    cikgu..saye boleh datang ker..:">

  6. 22/12/2009 at 8:13 am

    abg:waaa memang sejuk pon yang…hehe tempat kite dating kan hekhek

  7. 22/12/2009 at 8:13 am

    hariszz:hehe kdg2 apa yg dilalui menjadi kenangan terindah tul tak??

  8. 22/12/2009 at 8:14 am

    ura:tak ura..duk double..tu pon alhamdulillah dpt..tgk muke akk tu mcm tak puas hati jek..so ha duk decide ngan membe duk sekali ngan die..hehe tp best gakk

  9. 22/12/2009 at 8:15 am

    faizal:yeahhh alhamdulillahh hehe…nak tumpu study lakk…lega yg amat sgt dahhh bhgia jee lepak atas katil sendiri hhe

  10. 22/12/2009 at 8:15 am

    aujinzz:hah nak dtg?? meh laaa hakhak

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: