Home > marah > dugaaN di aWaL SeM!!

dugaaN di aWaL SeM!!

haihhhh!!! serabut kepala aku nih wehhhh!! tension tahap gaban…mujur laaa kwn aku nih tak de roomate sbb duk single..so aku lepak ngan jayanyaa kat bilik die..punye laaa susah nak dpt kolej huhu..

korg tahu..sem lepaskan aku praktikal so aku duk luar..tuk sem nih aku kena apply la…tp nasib aku tak baik sbb aku tak dpt mana2 kolej huwaaaa tension giloss…tp 14hb dah start kelas kan..so tak de kolej pon aku kena dtg gak..tu yg aku lepak sini…

aku mohon KP…pengetua dah terima..tp org yg incharge bhgian hostel duk bz memanjang..aku bajet sekrgnye satu mlm je aku tido bilik membe aku nih..tp ni mlm kedua aku tido sini..suh dtg esok plak…hadduuiiii tension tau…penat sgt2….mood aku memang dah tak ok sgt…mujur laaa ada eja yg mencoolkan aku n byk berckp…kalo suh aku berckp memang kena maki hamun dah…tak phm2 org yg dtg jauh2 nih…haishhh memang sakit jiwa r…

k r…lega aku dpt lepaskan geram kat sini…hope esok segala urusan berjalan ngan lancar..aku nak tumpu study laa weii!!!!!!!!!!!!!!!!

Categories: marah
  1. 15/12/2009 at 12:23 am

    sabar2 sayang.. jangan laa marah2.. tak awet muda laa sayang.. lalala~

  2. 17/12/2009 at 9:43 am

    doh buleh bilik dok agi? mitok ktc r… dok pong klj blkg2… ambik kuci lalu.. hihi… kaku dokleh gok.. meh duk umoh sewa aku lu.. 2,3 hr..huhu

  3. 17/12/2009 at 8:21 pm

    sbr le syg.. hehe.. nnt dpt le bilik tu.. haha..

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

