Home > Uncategorized > adat bercinta~~

adat bercinta~~

adat bercinta nih memang mcm nih kan?? pasang surut dlm bercinta tu mcm dah jadi mainan…mcm2 perasaan yg ada…aku memang mengalaminye sejak aku kenal apa itu cinta..tp sebenarnye aku masih mencari2 cinta itu..(aku tak maksudkan cinta hamba kepada pencipta)

kadang aku rase sakit sgt bile bercinta..means bile cinta kita dihalang…airmate tuh dah jadi sahabt karib..sedu sedan aku di hadapan teman dah biaser..sampai g2 sekali kan??

kadang aku rase bhgia sgt bile kau di samping si dia..(aku tak maksudkan sesapa)..ye lah..org kate dunia ni mcm kite yg punye..ye tak?? aku juga penah rasenye…till now pon aku masih rase g2…

kadang aku rase nak marah sgt2..tahu kenapa?? sbb ada sesetgh perkara yg die buat kita tak berapa berkenan..atau pon mungkin die tak romantik…ramai ke yg tak romantik?? setakat yg penah aku berkwn..semuanye romantik..tp tak sgt laa sbb aku tak suke sgt jiwang2 nih…so biase2 je lah…

kadang2 aku rase ssedih sgt…ye lahh sedih time2 berpisah or berjauhan ngan die..mklum lee bukannya hubungan yg sah lagi…so nak tak nak kena lahh terima keadaan itu..toL tak?? jadi sgt beruntung kepada pasangan yg bercinta yg sentiasa dekat je…aku setkat nih tak pernah lagi duk dekat2 ngan org kesygn aku nih…tp tak kesah laa…selalu jumpe pon bhye gak kan?? per2 pon after kawen leh duk sama2…

hemm aku tak tahu kenapa aku duk bercerita hal adat percintaan nih…mungkin sekdar luahan hati kot….

SABARLAH WAHAI HATI~~~
Categories: Uncategorized
  1. 11/12/2009 at 6:47 pm

    tgh mencari ke??aku carik kan nak tak????hikhikhik…syg….susah kan nk cari cinta sejati???aku syorkan ko tgk cter "gajini"sure nangis n ingt forever…seyes…gi search…

  2. 11/12/2009 at 8:34 pm

    gajini??? wokeh2 nanti aku free aku search dehh hakhak

  3. 12/12/2009 at 3:44 pm

    citer psl gaji ke? hehek

  4. 12/12/2009 at 5:29 pm

    hmm.. kenapa plak ni.. huhu

  5. 12/12/2009 at 5:29 pm

    gaji?? abg nih..siyess gok skit huhu

  6. 12/12/2009 at 7:35 pm

    ura:hehe tak dok mende laa sj jee hehe

  7. 12/12/2009 at 7:46 pm

    hmmm.. suka wat ura risau tau.. ish…. nak kena ni..

  8. 12/12/2009 at 9:24 pm

    hmmm.. suka wat ura risau tau.. ish…. nak kena ni..

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

