Home > Uncategorized > Selamat PenganTin BarU!!

Selamat PenganTin BarU!!

selamat pengantin baru kepada pasangan sahabt aku yg bername NORZARINA NORDIN & MOHD TAJUDDIN (kalo eja salah sowii) hehe

ha doakan ina bhgia di samping suami tercinta…tinggal ha sorg kat sini hukhuk sedey tgk pic2 ina..tp ha tetap tumpang gembira…tahniah ina…

secebis kata2 dr seorg shbtmu farha:-

ina,
hati ha betul2 tertekan bile ummi menghalang ha nak g hari bhgia ina, sedih hanya allah yg tahu..sampaikan hati ha benar2 merajok, tak thu nak stiry mcm mana keadaan ha maser tuh, zubir ada hantar msj tp kesian tak pasal2 kena marah ngan ha..

ina,
secara jujur ha katakan kat sini, ha jeles sgt2 sbb ha rase mcm ada org rmpas shbt baik ha, kepada siap nak ha adu lagi ina?? dulu, mse ina bujang, sekranya ada masa terluang kite jumpe…kita nangis sama2..enth nak story pon tak tahu dah…

ina,
apa2 pon pershbtan kite tetap sampai bile2…jgn lupekan ha kat sini ye…ha sygkan ina sejak pertama kali kite bersahabat…

syg ina sgt2…moga kekal bhgia tuk selamanya insya-allah….


Advertisements
Categories: Uncategorized
  1. 10/12/2009 at 11:11 pm

    ura ha syang tak? huhu.. sedey ni..

  2. 10/12/2009 at 11:19 pm

    ha nangis ura,,,sedey sgt2..tak tahu nak ckp macm mana…nanti ura kawen pon ha nangis gak kot..huhu

  3. 10/12/2009 at 11:27 pm

    hahaha.. kenapa plak nak ngis.. ura bukan nak kawin lagipun ni.. hehehe

  4. 11/12/2009 at 12:03 pm

    waaa… slmt pgantin baru buat ina.. semoga bahagia selalu..

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: